اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111625354

موسسه اعتباری کوثر برگزار کرد

چهارمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب

کد: 13950613111625354

http://goo.gl/XmOk6s

، تهران , (اخبار رسمی): چهارمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب موسسه اعتباری کوثر برگزار شد.

کوثر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر؛ چهارمین دوره توجیهی تخصصی روسای شعب کوثر با حضور غلامرضا قبادی مدیر برنامه ریزی و تحول، آزاده محمدی مدیر روابط عمومی و تبلیغات و کارشناسان استانهای اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، سمنان، فارس، قم، کردستان، کرمان،کرمانشان، گلستان، گیلان، مازندران و یزد افتتاح شد .

بر اساس این گزارش؛در این دوره تخصصی بیش از 3968 نفر ساعت آموزش تخصصی در زمینه های خط مشی موسسه، مشتری مداری، خدمات نوین بانکی، الزامات حقوقی موسسات اعتباری، تجزیه و تحلیل صورت های مالی به شرکت کنندگان در چهارمین دوره توجیهی تخصصی رؤسای شعب موسسه اعتباری کوثر ارائه خواهد شد .

این گزارش می افزاید؛ کارشناسانی که در این دوره آموزشی شرکت می کنند بعد از گذراندن دوره های تخصصی و توجیهی در صورتی که درآزمون های مختلف موفقیت لازم را کسب نمایند ، می توانند به عنوان رئیس یا سرپرست شعبه در استان خود فعالیت کنند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری کوثر

موسسه اعتباری کوثر ارائه دهنده کلیه خدمات مالی و اعتباری در محدوده ملی و بین المللی .افتتاح اولین شعبه صندوق پس‌انداز قرض‌الحسنه در سال 1387و همچنین اخذ موافقت اصولی موسسه اعتباری از بانک مرکزی در تاریخ 88/9/2 انجام شد. این موسسه بیشترین تعهد در ایجاد ارزش برای ذینفعان دارا است .درج نماد موسسه (وکوثر) در تابلوی فرابورس در تاریخ 91/12/9 انجام شد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه