درخصوص برگزاری انتخابات اعلام شد

هشدار انجمن به قطعه سازان

کد: 13950613111656173

http://goo.gl/SKV9Y5

، تهران , (اخبار رسمی): انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو در اطلاعیه ای خطاب به اعضای خود و سایر فعالان صنعت قطعه سازی کشور نسبت به کارشکنی های اخیر در روند برگزاری انتخابات این انجمن هشدار داده است.

هشدار انجمن قطعه سازان به قطعه سازان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از انجمن قطعه سازان ،در این اطلاعیه خطاب به قطعه سازان آمده است، همانطور که مستحضرید چندی است که تعدادی از اعضاء با انگیزه ای معلوم و مشخص، فعالیت انجمن را مختل کرده و مرتباً دست به اقدامات غیرقابل انتظار می زنند و این در حالی است که قطعه سازان گرفتار و مستاصل، امروز بیش از هر زمان دیگری به این تشکل و دفاع از حقوقشان نیازمندند .

 ** در ادامه این اطلاعیه آمده است، در پی برگزاری انتخابات به تاریخ 27 تیرماه 95 که با رعایت کامل اساسنامه و قوانین مربوطه و با استقبال بیش از انتظار اعضاء محترم برگزار شد ، متأسفانه از شواهد چنین به نظر می رسد که این گروه مرتبط با یکی از خودروسازان و با همکاری وزارت کار، ضمن جلوگیری از ثبت نتیجه انتخابات قانونی، اقدام به تهیه لیستی کرده که عمدتاً یا عضو این انجمن نیستند و یا طبق اساسنامه انجمن، حائز شرائط شرکت در مجامع عادی و فوق العاده نیستند ادعای برگزاری مجدد انتخابات هیات مدیره را دارند .

 

 ** گواینکه حائزین شرائط نیز از طریق وکالت نامه هایی که بوسیله یک ارگان متعلق به خودروساز تهیه و تکمیل شده که در اختیاری یا اجباری بودن امضای آنها شک و تردید فراوان وجود دارد .

 

 ** بدینوسیله به استحضار کلیه اعضاء محترم میرساند که انتخابات برگزار شده در تاریخ فوق الذکر کاملاً قانونی بوده و همۀ تلاش ما را در جهت ثبت آن با حمایت شما اعضاء محترم خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت در جایگاه ارزشمند و معتبر جامعه قطعه سازی خللی ایجاد شود .

 

 ** این انجمن در اطلاعیه اخیر خود از اعضا خواسته است: « لذا خواهشمند است با عدم حضور خود در جلسه 15 شهریور 95اجازه ندهید این تشکل صنفی، تحت نفوذ کسانی قرار گیرد که به نظر می رسد صرفاً بدنبال حفظ منافع عمدتاً وارداتی خود بوده و نه تنها بی توجه به سایرین ، شاید هم در صدد حذف قطعه سازان دیگر باشند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انجمن سازندگان قطعات و سازندگان مجموعه های خودرویی

انجمن سازندگان قطعات و سازندگان مجموعه های خودرویی متشکل از نزدیک به 700 مجموعه قطعه سازی در کشور است که برای اهداف صنفی ، گرد هم آمده اند .

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید