اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950613111825394

شهردار اصفهان اعلام کرد

درک متفاوت بانک شهراز مدیریت شهری

کد: 13950613111825394

http://goo.gl/4TNUHI

، تهران , (اخبار رسمی): جمالی نژاد با اشاره به نقش بانک شهر در سرعت اجرای پروژه‌های شهری گفت: درک بانک شهراز"مدیریت شهری وفعالیت آن"بادرک سایربانک ها متفاوت است و برای توسعه وپیشرفت وآبادانی شهرها تلاش می‌کند.

بانک شهر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، مهدی جمالی نژاد، شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات شهرداری‌ها گفت:فعالیت‌های خدماتی شهرهابرعهده شهرداری‌هاست ودراین بین عمده فعالیت‌های شهرداری‌ها جنبه عمرانی دارد و با توجه به این‌که وظایف شهرداری بانیازها و زندگی عمومی شهروندان عجین است،شهرداری یک نهادشهروندی و اجتماعی نیزمحسوب می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت تامین منابع مالی برای شهرداری‌ها افزود: مسائل مالی و تأمین بودجه و اعتبار مورد نیاز پروژه ها برای شهرداری‌ها اهمیت بسیار زیادی به ویژه در پروژه های زیر ساختی دارد و مشارکت جدی و مؤثر شهروندان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی همیشه مدنظر شهرداری‌ها بوده و هست.

جمالی نژاد با اشاره به اهمیت حمایت بانک شهر از پروژه‌های عمرانی خاطر نشان کرد: درک بانک شهراز"مدیریت شهری وفعالیت آن"بادرک سایربانک ها متفاوت است و برای توسعه وپیشرفت وآبادانی شهرها تلاش می‌کند.

وی افزود: اگر چه همکاری و تعامل بانک شهر با شهرداری‌ها در تامین منابع مالی و جلب مشارکت بخش‌های خصوصی برای توسعه زیرساخت‌ها، موثر و نتیجه‌بخش بوده است اما لازم است که تعاملات افزایش یابد و به طور مداوم ایده های مناسب تری جهت تسهیل تأمین مالی پروژه های شهری از طریق منابع بانک ارائه شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه