اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950614112135816

ربات EMIEW3 در ژاپن آزمایش می شود

آزمایش ربات انسان نمای هیتاچی در فرودگاه

کد: 13950614112135816

http://goo.gl/pBXUMS

، (اخبار رسمی): اولین ربات انسان نما تولید شرکت هیتاچی در بخش پذیرش مسافر و خدمات رسانی در بخش حمل بار در فرودگاه هاندای کشور ژاپن مورد آزمایش قرار می گیرد.

آزمایش ربات انسان نمای هیتاچی در فرودگاه

این ربات برای اولین بار در سال 2005 میلادی عرضه شد و از آن سال تا کنون سه بار اصلاح شده است.

به گزارش اخبار رسمی به نقل از وب سایت شرکت هیتاچی اولین ربات انسان نما با نام EMIEW3  در بخش خدمات رسانی به مسافران مورد آزمایش قرار می گیرد.

این ربات در ترمینال دو  فرودگاه  هاندا و در بخش پروازهای داخلی مورد آزمایش قرار می گیرد. فرودگاه هاندا دروازه ورود و خروج به ژاپن است و تمامی افرادی که قصد سفرهای خارجی دارند و افرادی که خواهان ورود به ژاپن از طریق مرزهای هوایی هستند از این فرودگاه استفاده  می کنند و اگر این ربات در آزمونهای اولیه موفق عمل کند می تواند  در بخش پروازهای خارجی هم استفاده شود و کیفیت خدمات رسانی به مسافران این فرودگاه را افزایش دهد.

قرار است این ربات برای کار در بخش خدمات مشتری و خدمات راهنمایی مسافران در فرودگاه استفاده شود و طبق نظر تولید کنندگان این ربات ارزش افزوده ان بیشتر از  استفاده انسان در این بخشهای خدماتی است.شرکت هیتاچی این ربات را در سال 2005 میلادی طراحی و  تولید کرد و راباتی است که قدرت حرف زدن با انسان و برقراری ارتباط را دارد .

اما بعد از اصلاحات زیاد نسل سوم این ربات در سال 2016 میلادی وارد بازار مصرف شد و این قدرت را دارد که مستقل و بدون نیاز به کمک با مشتریانی که نیاز به کمک در حمل بار در مراکز خرید  و فضاهای  عمومی دارند حرکت کند.هدف اصلی طراحی و تولید این ربات تقویت خدمات رسانی به مشتری در مراکز عمومی ذکر شده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

هیتاچی

هیتاچی شرکت خوشه‌ای ژاپنی و چندملیتی خدمات مهندسی و صنایع الکترونیکی است، که بطور عمده در زمینه‌های تولید لوازم الکترونیکی، رایانه ای و ماشین‌آلات صنعتی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در چیودا، توکیو قرار دارد. و حوزه های فعالیت این شرکت از این قرار هستند: سیستم‌های مخابراتی و سامانه‌های اطلاعاتی، سخت‌افزارهای رایانه‌ای، تجهیزات الکتریکی، سیستم‌ها و تجهیزات نیروگاهی، زیرساخت‌های شهری و صنعتی، صنعت خودروسازی، لوازم و قطعات الکترونیکی، ماشین‌آلات ساخت‌وساز، سازه‌های فلزی، فناوری هوافضا و ارائه خدمات مالی. این شرکت از سال 1910 راه اندازی شد و هم اکنون در اغلب کشورهای دنیا نمایندگی فروش دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]