اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113586183

دوره ای برای دانستن از ایران

نقش ایرانشناسی در جذب گردشگر خارجی

کد: 13950615113586183

http://goo.gl/8yqpBF

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از دلایل علاقه ما به بسیاری از افراد و پدیده ها و مکان ها شناختی است که از آنها داریم. در مورد کشور هم اینگونه است آنهایی که بیشتر از ایران می‌دانند علاقه بیشتری به ایران دارند.

نقش ایرانشناسی در جذب گردشگر خارجی

دوره ایران شناسی بهار مجموعه ای از مباحث تاریخ، فرهنگ و هنر و طبیعت ایران و کارگاه های تخصصی ایران شناسی است

به گزارش روابط عمومی گروه آموزشهای گردشگری موسسه آموزش عالی بهار، دکتر محمد تقی رهنمایی استاد و مدیر گروه جغرافیای دانشگاه تهران و استاد دوره ایران شناسی موسسه آموزشهای گردشگری بهار می گوید : دانستن ایجاد علاقه می کند یکی از دلایل علاقه ما به بسیاری از افراد و پدیده ها و مکان ها به واسطه اطلاعات و شناختی است که از آنها داریم. در مورد کشور هم هم اینگونه است آنهایی که بیشتر از ایران می‌دانند علاقه بیشتری هم به ایران دارند چنانکه بسیاری از ایرانیان مقیم خارج از کشور و حتی متولد خارج هنوز خود را ایرانی دانسته و به واسطه دانستن از ایران علاقمند به سفر به ایرانند. 

شهین سپهری مدیر گروه گردشگری موسسه آموزش عالی بهار نیز با اعلام آغاز به کار دوره ایران شناسی در موسسه بهار می گوید ::مطالعات پژوهشی نشان می دهد نسبت گردشگران فرهنگی که به دنبال دانایی اند روز به روز بیشتر می شود. گردشگرانی که به ایران سفر می کنند نیز علایق فرهنگی و پژوهشی دارند و تشنه دانستن از ایرانند. این فرصت نباید از دست برود. متاسفانه بسیاری از شاغلان در صنعت گردشگری اطلاعات بسیار محدودی از کشور دارند و نمی توانند پاسخگوی پرسش های گردشگران باشند، دوره ایران شناسی نیز با همین نگاه تدوین شده است. اگر چه برای همه مردم قابل استفاده است.

شایان ذکر است دوره ایران شناسی بهار مجموعه ای از مباحث  تاریخ، فرهنگ ، هنر و طبیعت ایران است که در طول آن اساتید و ایران شناسان برجسته، نتایج و یافته های تحقیقاتی و میدانی خود از ایران زمین را به دانش پژوهان ارائه می دهند. 

برای  آشنایی بیشتر با 88740058 تماس گرفته یا به  www.bahartourism.com مراجعه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گروه آموزشهای گردشگری موسسه آموزش عالی بهار

مأموریت اصلی گروه آموزشهای گردشگری موسسه آموزش عالی آزاد بهار، اعتلای آموزش های علمی، حرفه ای، کاربردی و بین المللی مدیریت گردشگری است. گروه آموزشهای گردشگری بهار، بدنبال تربیت نیروی انسانی متخصص و بین المللی برای حضور موثر در صنعت پویای گردشگری و ارتقاء موفقیت دانش پژوهان در کسب و کار های مرتبط با صنعت گردشگری است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]