اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113795998

طرح جدید گمرک برای تسریع و تسهیل تجارت خارجی

کد: 13950615113795998

http://goo.gl/A8uYf8

، تهران , (اخبار رسمی): گمرک ایران از برنامه جدید برای تسریع و تسهیل تجارت خارجی خبر داد و اعلام کرد: ارائه گواهی بازرسی اظهارنامه‌های بانکی برای تسریع و تسهیل در عملیات گمرکی الزامی شده است.

طرح جدید گمرک برای تسریع و تسهیل تجارت خارجی

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی گمرک جمهوری اسلامی ایران، طرح جدید گمرک برای تسریع و تسهیل تجارت خارجی گواهی بازرسی بدهید تا کالایتان زود ترخیص شود گمرک ایران از برنامه جدید برای تسریع و تسهیل تجارت خارجی خبر داد و اعلام کرد: ارائه گواهی بازرسی اظهارنامه‌های بانکی برای تسریع و تسهیل در عملیات گمرکی الزامی شده است.

گواهی بازرسی کلیه اظهارنامه‌های بانکی می‌بایست توسط شرکت‌های بازرسی مربوطه تأیید شود. بر این اساس صاحبان کالا یا نمایندگان قانونی ایشان می‌بایست قبل از تنظیم اظهارنامه، نسبت به ارسال اطلاعات گواهی بازرسی به شرکت بازرسی مربوطه و دریافت تأییدیه آن اقدام نمایند تا امکان تنظیم اظهارنامه برای ایشان فراهم گردد، لذا پیشنهاد می‌شود چند روز قبل از اظهار نسبت به بارگذاری گواهی بازرسی و دریافت تأییدیه آن اقدام نمایند تا هنگام طی مراحل اظهار با مشکل مواجه نشوند.
بدیهی است با اجرایی شدن این برنامه گمرک می‌تواند با اتصال به منشأ اطلاعات در اسرع‌وقت نسبت به صدور پروانه اقدام و از توقف کالاهایی که اظهارنامه بانکی دارند در مبادی ورودی جلوگیری نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

گمرک جمهوری اسلامی

پیرو مصوبات برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی مبنی بر الزام راه اندازی مراکز اطلاع رسانی توسط سازمانهای مرتبط با امر صادرات، گمرک ایران در اوائل سال 1377 اقدام به راه اندازی اولین سایت اطلاع رسانی خود در دو شبکه اینترنت و اینترانت به آدرسWW.IRICA.IR کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار