اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113815596

سهم ناچیز ایران از بازار کشاورزی عراق

کد: 13950615113815596

http://goo.gl/sZql2c

، تهران , (اخبار رسمی): تبلیغات تجاری،تدوام تولید و نرخ رقابتی معیارهای جدانشدنی صادرات محصولات کشاورزی به عراق و کشورهای اروپایی است.

سهم ناچیز ایران از بازار کشاورزی عراق

به گزارش اخباررسمی به نقل کانون انجمن صنایع غذایی ایران، شهاب نادری عضوکمیسیون اقتصادی مجلس درباره صادرات محصولات کشاورزی به عراق،گفت:نباید محصولات کشاورزی بی کیفیت به کشوری همچون عراق و دیگر کشورها صادر شوند؛زیرا یک کالا زمانی که به عنوان کالای صادراتی بر ریل صادرات قرار می گیرد به نوعی نماینده کشور ما به شمار می آید؛بنابراین نبایدکالای نامرغوب را به ریل صادرات فرستاد.

بازار صادراتی ثابت محصولات کشاورزی به شرط رعایت استانداردهای بین المللی
نماینده مردم پاوه و اورامانات درمجلس شورای اسلامی ،با بیان اینکه صادرات محصولات کشاورزی نامرغوب بدیهی است که اعتبار کشور را به نوعی سلب می کند، تصریح کرد: بازار صادراتی ثابت محصولات کشاورزی زمانی برای ما تراز بهینه ایجاد می کند که ما کالا را با رعایت استانداردهای بین المللی به ریل صادرات بفرستیم.
نادری افزود:صادرات محصولات کشاورزی با عنایت به موقعیت جغرافیایی چهار فصل کشورمان می تواند معیارمناسبی برای سرمایه گذاری در عرصه کشاورزی شناخته شود و این درحالی است که باید با تبلیغات و بازاریابی مناسب از سلایق مشتریان خارجی مطلع شویم تا بتوانیم در راستای صادرات بهینه وارد عمل شویم.
نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس،تصریح کرد:بازرگانان و تاجران تنها باید در راستای صادرات محصولاتی اقدام کنند که از منظر کیفیت به اصطلاح درجه یک هستند و این درحالی است که نباید اجازه داد برخی افراد که تنها به فکر سود شخصی هستند،محصولات کشاورزی بی کیفیت را به چرخه صادرات رهنمون کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کانون انجمن های صنایع غذایی ایران

کانون انجمن‌های صنایع غذایی ایران در سال 1382 با مشارکت انجمن‌های فعال در صنایع غذایی کشور تشکیل شده است. هدف از تشکیل کانون، ایجاد هماهنگی بین تشکل‌های موجود جهت برقراری و حفظ ارتباط منظم با مراجع ذیصلاح و پیگیری مسائل و مشکلات اعضاء به صورت گروهی، برنامه‌ریزی برای ارائه الگوها و طرح‌های کارشناسی و موثر جهت توسعه بهره‌وری و بهبود صنایع غذایی کشور می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]