اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615113856072

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از آکادمی ملی اسکیت

سجادی: اسکیت در المپیک ماندنی می شود

کد: 13950615113856072

http://goo.gl/vqYSll

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان پس از بازدید از آکادمی ملی اسکیت گفت: اسکیت از جمله ورزشهای نشاط آور و با هیجان است و با این ویژگی ها در المپیک ماندنی خواهد شد.

سجادی: اسکیت در المپیک ماندنی می شود

به گزارش  اخباررسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون اسکیت؛ دکتر سید نصرالله سجادی با حضور در آکادمی ملی اسکیت در جریان روند ساخت و ساز این مجموعه قرار گرفت و تمرینات ملی پوشان اعزامی ایران به رقابتهای جهانی را مورد ارزیابی قرار داد.

نصرالله سجادی در این بازدید بخش های مختلف آکادمی ملی اسکیت را بازدید کرد و در جریان روند ساخت و سازهای صورت گرفته در این مجموعه قرار گرفت.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان همچنین با حضور در پیست های 200 و 400 متر آکادمی ملی اسکیت؛ در جریان روند آماده سازی تیم های ملی اسکیت سرعت مردان و زنان ایران اعزامی به رقابت های جهانی چین قرار گرفت.

دکتر سجادی پس از این بازدید با فریبا محمدیان رییس فدراسیون اسکیت و سید حسن طباطبایی مدیر مجموعه ورزشی آزادی در خصوص وضعیت و امکانات این مجموعه و راهکارهای توسعه ساخت و ساز آکادمی ملی اسکیت گفت و گو کرد.

وی همچنین پس از این بازدید گفت: اسکیت در المپیک 2020 توکیو حضور دارد؛ این یک فرصت بوده و تصور من این است که اسکیت با یک بار حضور در این بازیها به دلیل ویژگی هایی که دارد در المپیک ماندگار خواهد شد. هیجان بسیار و تعدد علاقه مندان این رشته از جمله عواملی است که مسوولان کمیته بین المللی المپیک به آن توجه دارند و باید از این فرصت استفاده کرد.

وی افزود: اسکیت ورزشی نشاط آور و با هیجان بسیار است؛ محدودیت جنسیتی ندارد و در هر سن و سالی نیز می توان به آن پرداخت.

وی که برای بازدید از آکادمی ملی اسکیت به این مجموعه آمده بود؛ خاطرنشان کرد: نسبت به 8 ماه گذشته که از این مجموعه بازدید داشتم؛ روند خوبی را شاهد هستیم و طرح های ساخت و ساز این آکادمی بیش از 60 درصد رشد فیزیکی داشته است. روند ساخت و ساز آکادمی ملی اسکیت روندی مثبت و مناسب داشته است و باید به مجموعه فدراسیون در این خصوص تبریک گفت. امروز و پس از این مدت شاهد تغییرات بسیار هستیم و کارهای خوبی انجام شده است که جای تقدیر دارد. این آکادمی هم اکنون استاندارد بوده و ورزشکاران می توانند به راحتی در آن تمرین کنند تا مقام های مناسبی را برای خود و ایران به دست آورند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: در این بازدید در جریان روند آماده سازی تیم های ملی اسکیت سرعت مردان و زنان ایران اعزامی به رقابت های جهانی چین نیز قرار گرفتم. جوانان با انگیزه ای هستند و پتانسیل های خوبی نیز دارند و باید با تمرین و ممارست پله های ترقی و موفقیت را طی کنند.در ورزش و به ویژه اسکیت تنوع بسیاری را شاهد هستیم و این کار را تا حدودی برای ورزشکاران سخت می کند اما ورزشکاران باید بدانند برای جامعه مهم هستند و با تلاش مضاعف در راه موفقیت گام بردارند.

سجادی با تاکید بر فعالیت های هدفمند در جهت رشد و توسعه ورزش گفت: باید در زمینه سخت افزاری هم تلاش کرد؛ شهرداری ها و سازمان های دیگر نیز می توانند وارد عمل شوند و با زمینه سازی های مناسب؛ موجبات رشد و توسعه ورزش و اسکیت را فراهم سازند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون اسکیت جمهوری اسلامی ایران

اسکیت ورزشی است آمیخته از هنر و مهارت فردی، این رشته با دارا بودن زیر شاخه های مختلف و تنوع حرکتی بسیار، دارای محبوبیت خاصی در بین جوانان است و هر روز بر مخاطبین این رشته مفرح افزوده می شود.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش