اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615114604747

بانک خاورمیانه به باواریا می‌رود

کد: 13950615114604747

http://goo.gl/zalxsF

، تهران , (اخبار رسمی): خانم ایلزه آیگنر وزیر اقتصاد ایالت باواریا و هیات اقتصادی همراه که میهمان بانک خاورمیانه بودند و درنشستی صمیمی برآمادگی و تمایل صنعتگران و بازرگانان آلمانی به گسترش روابط با ایران تاکید کرد.

ایران و المان

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک خاورمیانه، براساس تفاهم نامه ای که در این جلسه امضا و مبادله شد بانک خاورمیانه قرار است در چند ماه آینده اولین شعبه برون مرزی خود را در شهر مونیخ افتتاح کند.

در ابتدای این نشست عقیلی مدیرعامل بانک خاورمیانه ضمن خوشامدگویی به هیات آلمانی اظهار امیدواری کرد که روابط مالی و اقتصادی دو کشور مقدمه توسعه روابط اقتصادی با سایر کشورهای اروپایی باشد.

در این جلسه همچنین حسین سلیمی، نایب رئیس هیات مدیره بانک خاورمیانه ضمن تاکید بر لزوم جذب حداقل 50 میلیارد دلار سرمایه خارجی برای رسیدن به رشد اقتصادی 8 درصدی، از افزایش 4 برابری درخواست‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران پس از اجرای برجام خبر داد.

وی میزان این درخواست‌ها در سال 2015 را 1.2 میلیارد دلار عنوان کرد در حالیکه در 7 ماه گذشته از سال 2016 این عدد به 4.8 میلیارد دلار رسیده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه با هدف ارائه خدمات تخصصی بانکی و به منظور ایجاد مزیت رقابتی و افزایش انعطاف‌پذیری در پاسخگویی به مشتریان هدف، اقدام به پیاده‌سازی مدل مدیریت ارتباط با مشتری (Corporate Relationship Management) برای مشتریان شرکتی بانک کرده است،

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه