کد: 13950615114785689

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران افتتاح شد

نمایش پتانسیل حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

کد: 13950615114785689

http://goo.gl/cSny0O

، تهران , (اخبار رسمی): معاون علمی و فناوری رییس جمهوری جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران را جایگاه خوبی برای نمایش پتانسیل های موجود در صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی کشور بیان کرد.

نمایش پتانسیل حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در مراسم افتتاحیه سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران، که با حضور وزیر جهاد کشاورزی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از فناوران، کارآفرینان و صاحبان شرکت های حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره مکانی برای نمایش پتانسیل های حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی کشور است و فرصتی فراهم می کند تا منابع طبیعی و خدادادی که فراموش کرده ایم را به نمایش بگذاریم و در جهت کارآفرینی و اشتغال از آنها استفاده کنیم.

وی افزود: بنابراین این جشنواره فرصتی برای مشاهده و استفاده درست از داشته هایمان است و امروز این صحبت که بارش باران و برف در کشور کم است پذیرفته نیست؛ زیرا با دانش علمی و فناوری خود توانایی افزایش آن در کشور وجود دارد، همچنین برای کشت دیم می توانیم از گیاهانی استفاده کنیم که جنبه اقتصادی دارند.

رییس بنیاد ملی نخبگان با بیان اینکه امیدوارم سومین دوره این جشنواره همچون دو دوره گذشته پر برکت باشد، ابراز کرد: اگر برای افتتاحیه این رویداد، چنین جمعیت قابل توجهی حضور یافته اند قطعا استقبال بیشتری در روزهای آینده از آن خواهد شد، زیرا این جشنواره و نمایشگاه در دل مردم جای دارد.

در ادامه این مراسم، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری به همراه محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، محمد مخبردزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونین معاونت علمی، معاونان وزارت جهادکشاورزی و جمعی از فناوران و متخصصان حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی از بخش تتریس (شرکت ها و طرح های برگزیده جشنواره) بازدید کرد.

سومین جشنواره و نمایشگاه ملی گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب سنتی ایران 15 تا 18 شهریورماه به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مصلی تهران برگزار می شود. این نمایشگاه از ساعت 9 تا 19 پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش