اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115105451

کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» نقد می‌شود

کد: 13950615115105451

http://goo.gl/9Rop8r

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» نوشته شهروز مهاجر و مرجان تاج‌الدینی، چهارشنبه (17 شهریور) در سرای اهل قلم نقد و بررسی می‌شود.

کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» نقد می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، آزاده لک، نارسیس سهرابی، علی اصغر میرزایی مهر، عباس نامجو، شهروز مهاجر به نقد و بررسی کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» می پردازند.

کتاب«پیشینه زیباسازی شهر تهران» در چهار فصل و 450 صفحه نوشته شده است. فصل اول کتاب به «پیشینه تهران از آغاز تا پایان زندیه»، فصل دوم به «سیمای تهران در دوران قاجار و برخی اقدامات عمرانی در راستای زیباسازی شهر» می‌پردازد. کتاب در فصل سوم نیز به «زیباسازی شهری در دوره قاجار» و در فصل چهارم به «زیباسازی در دوران پهلوی با نگاهی به منظره و اثاثه شهری» پرداخته است.

نقد و بررسی کتاب «پیشینه زیباسازی شهر تهران» ساعت 17 تا 19در سرای اهل قلم به نشانی خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک2 برگزار می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه کتاب

خانه کتاب» موسسه ای غیرانتفاعی و غیر دولتی است که با هدف ارایۀ خدمات اطلاع رسانی در زمینۀ کتاب های منتشر شده در ایران از سال 1372 آغاز به کار کرده و پایگاه اینترنتی آن به منظور در دسترس قرار دادن اطلاعات کتاب ها، در سال 1377 تأسیس شده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب