کد: 13950615115216157

ازمارتا ایگوانا

بازار حیوانات خاص خانگی داغ تر می شود

کد: 13950615115216157

http://goo.gl/czmo3r

، تهران , (اخبار رسمی): در ایران به تازگی گونه های خاصی از حیوان خانگی نظیر ایگوانا، دراگون، مار پیتون و بوآ در دسترس عموم قرار گرفته است.

مار پیتون برمه

به گزارش مجله دنیای حیوانات، بازار حیوانات خانگی خاص، هر روز داغ تر می شود. با ورود به عصر جدید و ظهور پدیده های علمی و اجتماعی نو، همه چیز رنگ دیگری به خود گرفته تا انسان شاهد صحنه هایی باشد که تاکنون تجربه نکرده است.

آری مارهای خانگی اکنون در سرتاسر دنیا خرید و فروش می شوند. آن ها در بسیاری از کشورها با مجوز قانونی از سازمان های مربوطه در پت شاپ ها در معرض دید و فروش علاقه مندان گذاشته می شوند. علاقه مندان می توانند با قیمتی مناسب و در فضایی کاملاً آرام و مدرن، به بررسی و تهیه ی مار دلخواه خود بپردازند. این مارها در دامنه ی وسیعی از طرح و رنگ و اندازه در دسترس عموم قرار دارند.

در ایران نیز بتازگی گونه های خاصی از حیوان خانگی نظیر ایگوانا، دراگون، مار پیتون و بوآ در دسترس عموم قرار گرفته است. اما با توجه به کمبود دانش عمومی و نبود منابع اطلاعاتی در زمینه ی نگهداری از این حیوانات در کشور، علاقه مندان با مشکلات جدی مواجه هستند. نگارنده درست یا غلط بودن نگهداری از این حیوانات را تأیید نمی کند، اما بهرحال اتفاقی است که در میان علاقه مندان افتاده و در حال حاضر بهترین رویه، ارائه اطلاعات زندگی و اصول نگهداری از این گونه هاست تا از مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله دنیای حیوانات

ما با آموزش نگهداری و تربیت حیوانات خانگی و فوت و فن های خرید و فروش حیوانات خانگی و همینطور گریزی به دنیای حیات وحش ایران و جهان همراه شما هستیم

منتشر شده در سرویس:

سرگرمی و تفریح