کد: 13960301249616157

اینفوگرافی

مزایای حیوانات خانگی

کد: 13960301249616157

https://goo.gl/GGvPn7

، تهران , (اخبار رسمی): حیوانات خانگی در زندگی عده‌ای جایگاه مهمی دارند، هم‌نشین و دوست آن‌ها هستند و گاه نقشی را به عهده می‌گیرند که برای سلامت روان انسان ها جنبه درمانی دارد.

اینفوگرافی فواید حیوانات خانگی طراحی شده در مجله دنیای حیوانات

به گزارش روابط عمومی مجله دنیای حیوانات، این اینفوگرافی نقش‌های مختلفی که حیوانات به عنوان هم‌نشین، همراه عاطفی و درمانگر بازی می‌کنند و سرانجام اثر مثبتی را که آن ها روی تکامل کودکان و افراد کهن‌سال دارند بررسی می‌‌کند؛ روی هم رفته این مبحث تاکید فراوانی بر پیوند عاطفی بین انسان ها و حیوانات دارد.

با صنعتی‌شدن سریع جوامع، انسان ها راه هایی را برای رهایی از خستگی‌های روحی و روانی خود جست‌وجو می‌کنند. از جمله دلایل متداولی که برای داشتن یک حیوان خانگی ذکر شده عبارت است از دوست بی‌ریا،‌ هم‌نشین مهربان، محافظ فدا کار، هم ‌ا در ورزش، سرمایه اجتماعی و گاهی هم یادآور یک عزیز ازدست‌رفته.

بیشتر مردم حیوانات خانگی را به عنوان عضوی از خانواده پذیرفته اند و این موجودات دوست‌داشتنی در تمام اوقات از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجله دنیای حیوانات

ما با آموزش نگهداری و تربیت حیوانات خانگی و فوت و فن های خرید و فروش حیوانات خانگی و همینطور گریزی به دنیای حیات وحش ایران و جهان همراه شما هستیم

منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | سرگرمی و تفریح