اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950615115236192

فروش بیش از یک میلیون تومان برای فروشنده ها ثبت شد

رکورد زنی در پاساژ مجازی مد

کد: 13950615115236192

http://goo.gl/yGCSOu

، اصفهان , (اخبار رسمی): یک پاساژ مجازی مد، در همان روزهای اول شروع به فعالیت توانست خریداران بسیاری را برای فروشنده های عضو این پاساژ جذب کند و رکورد زنی کند.

رکورد فروش بیش از یک میلیون تومان

به گزارش روابط عمومی مداستور، پاساژ مجازی مد، که از اول اردیبهشت ماه فعالیت رسمی خود را آغاز کرد ه است در همان روزهای اول کار خود  توانسته  خریداران بسیاری را برای فروشنده های عضو این پاساژ جذب کند .

بر اساس این گزارش، رکورد فروش بالای یک میلیون تومان در هفته اول رونمایی شدن برای یکی از فروشگاه های عضو  توسط وبسایت و اپلیکیشن مداستور صورت گرفت.

با توجه به کاربری آسان و فراهم کردن امکانات بسیار زیاد، این ابزار  توانست کاربران زیادی را بدون تبلیغات به دست آورد و رکورد بی نظیر خرید بالای یک میلیون تومان برای یکی از فروشنده ها  شکل دهد.

بر همین پایه، فروشنده هایی که در زمینه مد فعالیت می کنند می توانند به راحتی چند کلیک فروشگاه و محصولاتشان را در معرض طیف وسیعی از کاربران علاقه مند به دنیای مد و فشن قرار دهند تا احتمال فروش خود را چندین برابر بالا ببرند.

گفتنی است مداستور  از کافه بازار قابل دانلود است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مداستور

مداستور، پاساژ مجازی مد و پاساژی به وسعت ایران است . در این مرکز بدون اتلاف وقت محصولی که دوست دارید را بیابید و خریدی لذتبخش و آسان را تجربه کنید. فروشنده هایی که هنوز به روش سنتی مشغول به فروشند به راحتی می توانند کسب و کار خود را در مداستور رونق دهند و فروش خود را بالا ببرند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]