اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115595793

توصیه های هواشناسی برای سفر به کاشان

کد: 13950616115595793

http://goo.gl/dQWfF4

، تهران , (اخبار رسمی): جداول اطلاعات هواشناسی کاشان همراه با توصیه های مرتبط به گردشگران و بارگذاری آن در سایت رسمی این اداره به آدرس www.kashancht.ir تدوین شده است .

توصیه های هواشناسی گردشگری برای سفر به کاشان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ،ناصحی پور،مسئول حوزه گردشگری اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان کاشان با اعلام  این خبر افزود: پس از نیاز سنجی های صورت گرفته با توجه به شرایط اقلمیی خاص منطقه ای و لزوم ارائه اطلاعات دقیق به گردشگران در قالب توصیه های سفر،حوزه گردشگری این اداره با هماهنگی و همکاری اداره هواشناسی شهرستان کاشان و کمیته گردشگری الکترونیکی اقدام به برگزاری جلستای با عنوان   discussion  هواشناسی به صورت هفتگی کرده است.

ناصحی ادامه داد: این طرح از آغاز شهریور ماه اجرایی شد که اطلاعات مربوطه پس از درج شرایط آب و هوایی هر هفته در قالب توصیه های به گردشگران از قبیل برنامه بازدیدها،تجهیزات و وسایل مورد نیاز و پیشنهاداتی برای بهبود سفر به این شهرستان در سایت مذکور ثبت می گردد.

در این برنامه تقسیم بندی جاذبه های قابل بازدید در قالبن تاریخی،طبیعی و فرهنگی دسته بندی شده است و بازدید منطق کوهستانی و کویری نیز به گردشگران توصیه می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری

گردشگری در سرزمین ایران از پیشینه‌های چند هزار ساله برخوردار است. در تمامی دوران باستان، تا قبل از اسلام مستندات تاریخی حکایت از گسترش شهرها، راه‌ها و اقامتگاه‌ها در سرزمین پهناور ایران دارد. آثار مکتوب‌ بر جای مانده حاکی از سفر یونانیان و رومیان به ایران است، اگرچه از سیاحانی که قبل از اسلام به ایران سفر کرده‌اند اطلاع دقیقی در دست نیست. در قرون اولیه پس از اسلام، بعد از پشت سر نهادن یک دوره بحرانی، رویکرد ادبی، فرهنگی و علمی در ایران آغاز شد و از رونقی بی‌نظیر برخورداد گردید . شاعران و نویسندگان به گشت و گذار در سرزمین اسلامی پرداختند که حاصل آن سفرنامه‌هایی بود که اکنون بر جای مانده و از خلال آنها می‌توان با جغرافیا، فرهنگ و تمدن آن روزگار آشنا شد. از جمله معروفترین این جهانگردان می‌توان به ناصرخسرو قبادیانی شاعر، فیلسوف و سفرنامه‌نویس قرن پنجم اشاره کرد. از سوی دیگر به تدریج و به ویژه طی قرون هفتم به بعد جهانگردان غربی نیز در پی سفر به شرق و از جمله ایران برآمدند. در همان دوران اقامتگاه‌هایی در ایران تأسیس شد که بسیاری از آنها همچنان بر جای مانده است. ایران در دوران صفویه و علی‌الخصوص در دوره شاه عباس اول به عنوان کشوری جذاب نظر بسیاری از جهانگردان اروپایی را به خود جلب کرد. به همین دلیل می‌توان دوره سلطنت شاه عباس اول تا انقراض سلسله صفوی را یکی از مهمترین ادوار توسعه جهانگردی در ایران به حساب آورد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | محیط زیست