اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616115785589

نصرالله سجادی :

تلاش وبرنامه های انجمن دارت قابل تحسین است

کد: 13950616115785589

http://goo.gl/tZWXVx

، تهران , (اخبار رسمی): معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت : انجمن دارت در چندماه گذشته کارهای بزرگی انجام داده که قابل تحسین است.

تلاش وبرنامه های انجمن دارت قابل تحسین است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، دکتر سید نصرالله سجادی در نشست مشترک با رییس و نایب رییس انجمن دارت کشور در جریان روند فعالیت های این انجمن قرار گرفت و با بیان این مطلب که انجمن دارت کشور برنامه های اساسی را صورت داده ، اظهار داشت: تلاش های به عمل آمده در راستای توسعه کمی و کیفی در زمینه دارت بسیار مثبت بوده است.

وی ابراز امیدوار کرد در اردوی پیش روی تیم ملی، از تمرینات ملی پوشان اعزامی ایران به رقابتهای آسیا – اقیانوسیه ژاپن شرکت کند تا از نزدیک شاهد روند آماده سازی تیم باشد.

دکتر سجادی همچنین از حمایت همه جانبه وزارت ورزش برای اعزام تیم ملی دارت به کشور ژاپن خبر داد و ابراز امیدواری کرد که بتوان در این مسابقات معتبر آسیایی به نتایج خوبی دست یافت.

بر اساس این گزارش ، در این نشست حمید آذرپور رییس انجمن دارت گزارشی در خصوص فعالیت های صورت یافته و اولویت های انجمن گزارشی را ارایه نمود.

آذرپور همچنین حضور تیم ملی در رقابت های قهرمانی دارت آسیا و اقیانوسیه ، برگزاری رقابت های رنکینگ جهانی در شیراز و برپایی نخستین دوره رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور را از برنامه های آتی و مهم انجمن دارت نام برد.

حمید شایسته زاد نایب رییس انجمن دارت کشور نیز در این نشست از حمایت های وزارت ورزش و همچنین فدراسیون انجمن های ورزشی از این رشته تشکر و قدردانی نمود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش