اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950616116175362

تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و کمیته امداد امام خمینی(ره) منعقد شد

ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای اشتغالزایی

کد: 13950616116175362

http://goo.gl/gv5rFS

، تهران , (اخبار رسمی): بانک ملت و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف تقویت همکاری ها به ویژه در زمینه موضوع تبصره 26 قانون بودجه سال 1395 تفاهمنامه امضا کردند.

تفاهمنامه

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، بر اساس تفاهمنامه مذکور که به امضای هادی اخلاقی فیض آثار مدیرعامل این بانک و پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) رسید، مددجویان این کمیته از تسهیلات قرض الحسنه بانک ملت در جهت اشتغالزایی، مشاغل خانگی و کارفرمایی بهره مند خواهند شد.

هادی اخلاقی فیض آثار، مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه از توجه ویژه این بانک به کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد و اظهار داشت: در همین راستا، سهم مصوب بانک ملت در سال گذشته 320 میلیارد تومان بوده که این بانک در قالب بیش از 26 هزار فقره قرارداد،  325 میلیارد تومان به مددجویان این کمیته، تسهیلات اعطا کرده است.

وی با بیان این نکته که امسال هم سهمیه بانک ملت در این زمینه، 210 میلیارد تومان تعیین شده است، اظهار داشت: این سهمیه به شبکه شعب بانک در سراسر کشور ابلاغ شده است و آمادگی کامل برای اعطای این تسهیلات وجود دارد.

مدیرعامل بانک ملت با تاکید بر این نکته که خوشبختانه کمترین مطالبات در این بخش وجود داشته است، تصریح کرد: بانک ملت ایجاد ظرفیت برای بازگرداندن عزت و اعتماد به نفس به مددجویان کمیته امداد را وظیفه خود می داند و افتخار می کند که با تسهیلات این بانک، مددجویان با کارآفرینی، به مددکاران نظام اقتصادی کشور تبدیل شده اند.

دکتر اخلاقی اظهار امیدواری کرد که به واسطه اعتماد مردم به مجموعه های بانک ملت و کمیته امداد، این بانک بتواند از ظرفیت های جامعه به خوبی استفاده کند و در سال جاری هم با کیفیت بالایی نسبت به اعطای تسهیلات به مددجویان با هدف افزایش اشتغال در کشور اقدام کند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملت

بانک ملت به موجب مصوبه‌ی مورخ 29 آذر 1358 مجمع عمومی بانک‌ها از ادغام بانک‌‌های تهران، داریوش، بین‌المللی ایران، عمران، بیمه‌ی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ 31 تیر 1359 تشکیل و با شماره 38077 در اداره‌ی ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه