اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116555699

اجرای طرح امین در 2000 مدرسه

کد: 13950617116555699

https://goo.gl/EyoEQx

، تهران , (اخبار رسمی): طرح امین در 2000 مدرسه کشور اجرا می‌شود.

اجرای طرح امین در 2000 مدرسه

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ،مجتبی ملکی، دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ، نشست کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش ‌و‌ پرورش گفت: یکی از اولویت‌های اساسی وزارت آموزش ‌و ‌پرورش اجرای طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی است که در این زمینه طرح امین در بیش از  2000 مدرسه کشور استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح امین در مدارس کشور موفقیت‌آمیز بوده است،افزود: یک روحانی در مدارس کشور به ارائه آموزش‌های فرهنگی٬ پژوهشی و معنوی می‌پردازد تا بتوانیم نسلی سالم و فرهیخته داشته باشیم.

دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: بعد از اجرای طرح تحول بنیادین اقدامات خوبی در حوزه برنامه‌های فرهنگی و تربیتی آموزش ‌و‌ پرورش کشور به وجود آمده است و ما درصدد هستیم امسال نیز برنامه‌های تربیتی٬ فرهنگی را در مدارس کشور افزایش دهیم که نیاز است در این زمینه آموزش‌ و‌ پرورش استان‌ها تعامل همه‌جانبه‌ای با ستاد اقامه نماز، تبلیغات اسلامی و حوزه های علمیه داشته باشند.

ملکی بیان کرد: ستاد پژوهشی در استان‌های کشور راه‌اندازی شده است و باید بتوانیم با استفاده از روحانیان در مدارس، گام بزرگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی برداریم که این یک امر اساسی و ضروری است.

وی تصریح کرد: در برنامه ششم یکی از محورهای اصلی، فعالیت‌های تربیتی وزارت آموزش و پرورش کشور است که در این زمینه تمام برنامه‌ها و تمهیدات لازم انجام شده است و انتظار می‌رود بتوانیم گام بزرگی برای پیشرفت برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در برنامه ششم داشته باشیم.

دبیر ستاد همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: یکسان‌سازی و تولید انبوه از معضلات اساسی آموزش‌ و‌ پرورش است که در این زمینه نیاز است نگاه تربیتی در بین دانش‌آموزان فراگیر شود تا بتوانیم در شرایط فعلی گام بزرگی در توسعه برنامه‌های فرهنگی٬ قرآنی و تربیتی برداریم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | تبلیغات و روابط عمومی