اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617116635791

دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی خبر داد

مهرماه، ارومیه میزبان معاونین غذا و دارو

کد: 13950617116635791

http://goo.gl/5z86KP

، (اخبار رسمی): معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور 14 و 15 مهر ماه به مدت 2 روز در ارومیه گردهم می‌آیند.

مهرماه، ارومیه میزبان معاونین غذا و داروی

به گزارش اخبار رسمی به نفل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ؛حسن ملکی نژاد معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی با اعلام این خبر گفت: معاونین غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به مدت 2 روز در ارومیه گردهم می‌آیند.

او هدف از برگزاری این همایش را، بررسی عملکرد دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور و انتخاب دانشگاه‌های برتر کشور در زمینه غذا و دارو دانست.ملکی‌نژاد خاطر نشان کرد: در این همایش سیاستگذاری کلان وزارت بهداشت در حوزه غذا و دارو، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاه‌های غذا و داروی کشور در دو روز به صورت گروهی و مشورتی مصوب و ابلاغ خواهد شد.

وی با بیان این که میهمان ویژه این اجلاس معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و داروی کشور است،‌ گفت:دیناروند در این همایش حضور خواهد داشت.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان آذربایجان غربی بازدید از صنایع غذایی و برگزاری جلسه با صاحبان صنایع غذایی و انجمن داروسازان استان را از برنامه‌های معاون وزیر بهداشت در این سفر دانست و افزود: نشست خبری با اصحاب رسانه از برنامه‌های دیگر دکتر دیناروند در ارومیه خواهد بود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]