اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117235577

تولید کفش‌های ورزشی با لایه نانومتری پلاسما

کد: 13950617117235577

http://goo.gl/KY8HYI

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت آدیداس، فناوری پوشش دهی نانومتری با نام تجاری ion-mask را از شرکت P2i خریداری کرده است. این شرکت فناوری حاضر را برای تولید کفش ورزشی برای ورزش گلف استفاده می‌ کند.

تولید کفش‌های ورزشی با لایه نانومتری پلاسما

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو،شرکت آدیداس، فناوری پوشش دهی نانومتری با نام تجاری ion-mask را از شرکت P2i خریداری کرده است. این شرکت فناوری حاضر را برای تولید کفش ورزشی برای ورزش گلف استفاده می‌ کند.همچنین شرکت تیمبرلند (Timberland) برای تولید کفش¬های بهاره خود از این فناوری شرکت P2i بهره برده است.

شرکت آدیداس، فناوری پوشش دهی نانومتری با نام تجاری ion-mask را از شرکت P2i خریداری نموده است. این شرکت فناوری حاضر را برای تولید کفش ورزشی برای ورزش گلف استفاده می‌نماید. همچنین شرکت تیمبرلند (Timberland) برای تولید کفش¬های بهاره خود از این فناوری شرکت P2i بهره برده است. 
این فناوری بر پایه پوشش دهی با بکارگیری فناوری پلاسما است که با استفاده از اعمال پلاسمای گازی پوششی نانومتری بدست می‌دهد. این پوشش نرمی و راحتی پوشش کفش را به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نمی‌دهد و از لحاظ ظاهر و کیفیت با کفش بدون پوشش، هیچ تفاوتی نخواهد داشت. لایه پوشش دهی شده با این فناوری پیوندهایی قوی با سطح بستر داشته و ماندگاری طولانی‌ای دارا می‌باشد. این پوشش انرژی سطحی بسیار کم، به میزان یک سوم انرژی سطحی لایه پلی تترا فلوئورو اتیلن (تفلون) که از مواد آبگریز کننده ی مرسوم می‌باشد، را داراست که آبگریزی بسیار مطلوبی داشته و حداقل جذب بخار آب را دارد.
filereader.php?p1=main_c4ca4238a0b923820
با بکارگیری فناوری حاضر و ایجاد لایه ضد آب بر روی تمامی قسمت‌ها، کفش تحت تمامی شرایط حین استفاده کاملا خشک می‌ماند. لایه پوشش داده شده ماندگاری بسیار طولانی داشته و محصول تولید شده در حین استفاده راحتی بسیار بیشتری در مقایسه با محصول تولیدی با روش‌های سنتی پیشین دارد. 
mask و Adiron که فناوری¬های ارائه شده توسط شرکت P2i و دانشگاه Durham می¬باشند، برای پوشش دهی میلیون¬ها سطوح مختلف از جمله کفش و پوشاک استفاده شده اند که شامل سه میلیون جفت کفش (از برند Timberland)، 5500 جفت غشای فیلتراسیونی (برند Porvair) و 100 میلیون جفت نوارهای پیپت (pipette tips) (برند Eppendorf) است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم انداز بیست ساله، کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین الملل. کسب این جایگاه جز با تشخیص صحیح، تصمیم درست و اقدام بجا و مؤثر امکان پذیر نیست و قطعاً برای این هر سه باید برنامه ریزی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]