اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950730164125577

از سوی ستاد توسعه فناوری نانو

ماموریت های فناورانه نانویی حمایت می شود

کد: 13950730164125577

https://goo.gl/mA97tq

، تهران , (اخبار رسمی): ستاد ویژه توسعه فناوری نانو معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای حمایت های خود از ماموریت های فناورانه که در این زمینه انجام می گیرد حمایت می کند.

ماموریت های فناورانه نانویی حمایت می شوند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو ، ستاد ویژه توسعه فناوری نانو به منظور حمایت از محققانی که برای یادگیری مهارت یا فناوری‌های مرتبط با فناوری‌ نانویی که در کشور وجود ندارد، به خارج از کشور سفر کرده‌اند؛ حمایت تشویقی اعطا می کند.

این حمایت به اعضاء هیات علمی دانشگاهها و دانشجویان دکتری (با معرفی و تأیید استاد راهنما) تعلق می گیرد.

ماموریت فناورانه نانو، ماموریت هایی در زمینه فناوری‌ نانو هستند که منجر به یادگیری مهارت‌های کسب و کار، ثبت اختراع، نحوه کار با تجهیزات مرتبط با فناوری نانو، روش‌های نوین سنتز نانومواد و ... می شود. در این ماموریت ها ضروری است مهارت و فناوری به طور مستقیم با فناوری نانو مرتبط باشد به همین دلیل این ماموریت ها از سوی ستاد حمایت می شوند.

محققی که تخصص و سوابق مشخص تایید شده ایی، توسط کمیته علمی داوری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو داشته باشد، متخصص فناوری نانو در این ماموریت ها محسوب می شود.

ستاد نانو تعیین کرده که چاپ مقاله ISI، علمی پژوهشی، انجام یا راهنمایی پایان نامه های دانشجویی دکتری یا کارشناسی ارشد می توانند شامل حمایت های مربوط به ماموریت های  فناورانه نانویی قرار بگیرند. البته ضروری است که استاد راهنمای دانشجوی دکتری در فهرست 100 نفر جشنواره برترین‌های فناوری نانو باشد.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، برای هر درخواست حمایت تشویقی کد رهگیری در اختیار درخواست کننده قرار می دهد تا از آن برای پیگیری وضعیت درخواست استفاده کند.

مدارک مورد نیاز  برای دریافت حمایت تشویقی ماموریت های فناوری نانو، «گواهی معتبر حضور در دوره‌های آموزشی از طرف برگزارکنندگان دوره»، «کپی بلیط رفت و برگشت»، «کپی ویزا»، «ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده و موضوعات علمی ارائه شده در دوره‌ آموزشی»، « ارائه گواهی از طرف استاد راهنما به دانشجویان دکتری در سربرگ رسمی دانشکده یا دانشگاه» هستند.

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو پس از بررسی و تایید مستندات مربوط به ماموریت فناوری نانو، مبلغ ماهیانه 10میلیون ریال به فرد درخواست کننده، اختصاص می دهد.

پس از شرکت کردن فرد در دوره آموزشی این حمایت ها به وی تعلق می گیرد و همچنین در حداقل 2 ماه و حداکثر 6 ماه پرداخت خواهد شد. این تسهیلات به دوره‌های آموزشی با مدت زمان کمتر از 2 ماه یا کارگاههای چند روزه حمایتی تعلق نمی گیرد.

علاقمندان برای برخورداری از این حمایت می توانند از طریق سیستم آنلاین حمایت تشویقی به ادرسhttp://irannano.org/hrdc اقدام کنند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

جمهوری اسلامی ایران بر اساس چشم انداز بیست ساله، کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و مؤثر در روابط بین الملل. کسب این جایگاه جز با تشخیص صحیح، تصمیم درست و اقدام بجا و مؤثر امکان پذیر نیست و قطعاً برای این هر سه باید برنامه ریزی کرد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]