اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117595514

از هفته آینده

مذاکره سایپا با کیا آغاز می‌شود

کد: 13950617117595514

http://goo.gl/yUfMIT

، تهران , (اخبار رسمی): مدیر عامل سایپا گفت: مذاکرات رسمی برای آغاز همکاری با شرکت کیا از هفته آینده آغاز خواهد شد.

مذاکره سایپا با کیا آغاز می‌شود

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سایپا مهدی جمالی در حاشیه مراسم آغاز عرضه خودروی CS35 اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌ صورت گرفته سالانه حداقل یک محصول با برند داخلی عرضه خواهد شد.

وی با بیان این‌که همکاری سایپا با سیتروئن قطعی شده است، اظهار کرد: با شرکت رنو نیز از گذشته همکاری داشته و مذاکرات جدیدی نیز با این شرکت داریم.

مدیر عامل سایپا ادامه داد: مذاکرات با شرکت کیا نیز هفته آینده به صورت رسمی آغاز خواهد شد. ضمن آنکه مذاکراتی با نیسان در جریان است.

جمالی با بیان این‌که ما خود با شرکت‌های خودروسازی مختلفی مذاکره می‌کنیم و برای ما تفاوتی نمی‌کند شریک تجاری جدید ما فرانسوی، ژاپنی یا چینی باشد، اظهار کرد: اصل مهم این است که شریک جدید باید شروطی از جمله سرمایه‌گذاری در ایران و صادرات از پایگاه ایران را بپذیرد.

وی در پاسخ به این‌که آیا خودروی رنو کوید از سوی سایپا تولید خواهد شد، خاطر نشان کرد: با رنو مذاکرات جدیدی برای سرمایه‌گذاری و توسعه محصولات داریم که البته هنوز نهایی نشده است. بنابراین فعلا هیچ خودرویی برای تولید مشترک تعیین نشده است.

مدیر عامل سایپا خاطر نشان کرد: خودروی ساینا اتوماتیک تا پایان سال جاری عرضه خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایپا

گروه خودروسازی سایپا فلسفه و نگرش خود را بر پنج اصل رشد متوازن و مستمر، ایجاد ارزش پایدار برای ذینفعان، رهبری هزینه رقابتی، دستیابی به برند برتر ایرانی و کمینه سازی ریسک در سرمایه گذاری، بنا نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید