اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951216242005514

با حضور مقامات کشوری و صنعتی صورت می گیرد

رونمایی از محصول جدید و اتوماتیک سایپا

کد: 13951216242005514

https://goo.gl/qASXbf

، تهران , (اخبار رسمی): با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودرو جدید و اتوماتیک گروه سایپا رونمایی خواهد شد.

رونمایی از محصول جدید و اتوماتیک سایپا

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سایپا، گروه خودروسازی سایپا در راستای برنامه های توسعه ای و تکمیل سبد محصول و پاسخ به مشتریان اقدام به طراحی و تولید خودرویی جدید مجهز به گیربکس تمام اتوماتیک کرده است که به زودی وارد بازار خواهد شد.

برهمین اساس فردا دوشنبه 95.12.16 این خودرو طی برنامه ای با حضور دکتر لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت معدن و تجارت، دکتر جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران و معاونان ارشد صنعتی کشور و با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در شرکت سایپا رونمایی خواهد شد.

گفتنی است این خودرو ارزان ترین خودرو اتوماتیک داخلی است که به همت متخصصین داخلی کمتر از دوسال در مرکز تحقیقات گروه سایپا طراحی و به زودی وارد بازار خواهد شد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سایپا

گروه خودروسازی سایپا فلسفه و نگرش خود را بر پنج اصل رشد متوازن و مستمر، ایجاد ارزش پایدار برای ذینفعان، رهبری هزینه رقابتی، دستیابی به برند برتر ایرانی و کمینه سازی ریسک در سرمایه گذاری، بنا نموده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید