اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617117695566

برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان

دختران هوگوپوش تست آمادگی جسمانی دادند

کد: 13950617117695566

http://goo.gl/dAtyMH

، تهران , (اخبار رسمی): دختران اردونشین تیم ملی تکواندوی نوجوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون‌های آمادگی جسمانی شرکت کردند.

دختران هوگوپوش تست آمادگی جسمانی دادند

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پس از برگزاری نخستین رقابت انتخابی درون اردویی از بین 29 تکواندوکار نوجوان اردونشین در محل فدراسیون تکواندو، در نهایت 16 هوگوپوش جواز حضور در ادامه اردوهای آماده سازی تیم‌ملی تکواندوی نوجوانان دختر را به دست آورده و صبح امروز (چهارشنبه) در آزمون‌های آمادگی جسمانی حضور یافتند.

تمرینات تکواندوکاران نوجوان که خود را آماده حضور در رقابتهای جهانی کانادا می‌کنند در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در محل فدراسیون تکواندو و زیر نظر فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، معصومه محمدیان و محبوبه محمدنژاد مربیان و لیلا سلیمی مربی بدنساز این تیم پیگیری می‌شود.

اردونشینان تیم‌ملی تکواندوی زنان در رده‌سنی نوجوانان را مبینا ن‍‍ژاد کته‌سری، ‌شکیلا کلهر، ‌کوثر حسینی، محدثه شریفیان، مریم ملکوتی،‌ستاره چابکی، فاطمه جعفری، ‌مبینا شاکری، حدیثه اماره، شقایق خانجانی، مبینا بابالو،‌ پریسا جوادی، ‌زهرا شجاعی، نیلوفر محمودی، زهرا شیدایی و زهرا پوراسماعیل تشکیل می‌دهند.

لازم به ذکر است؛ یازدهمین دوره مسابقات تکواندو نوجوانان جهان از 26 آبان ماه سال جاری و به میزبانی کانادا آغاز خواهد شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش