اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951014213585566

خلیفه، سرمربی تیم تکواندوی دانشگاه آزاد:

زمان قهرمانی فرا رسیده است

کد: 13951014213585566

https://goo.gl/Qsn1sD

، تهران , (اخبار رسمی): سرمربی تیم تکواندو دانشگاه آزاد گفت: زمان آن فرا رسیده تا به بدشانسی های سه فصل گذشته پایان داده و برای پنجمین بار به قهرمانی لیگ برتر دست یابیم.

زمان قهرمانی فرا رسیده است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دانشگاه آزاد صدرنشین فعلی لیگ برتر تکواندو روز پنجشنبه (16 دی‌ماه) در دیداری که نقش مهمی در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ دارد به مصاف شهرداری ورامین قهرمان سه فصل گذشته این مسابقات می رود. «سیدنعمت خلیفه» در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص این دیدار حساس، گفت: از همه لحاظ آماده این دیدار هستیم و تمرینات خوبی را برای رویارویی با حریفی قدرتمند انجام داده‌ایم.
وی افزود: متاسفانه برای این دیدار حساس «امید عمیدی» یکی از مهمترین مهره‌های خود را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم و باید از دیگر هوگوپوشان استفاده کنیم.
سرمربی دانشگاه آزاد اظهار داشت: به خوبی اهمیت این دیدار را می‌دانیم و در صورت رسیدن به سه امتیاز، بیشتر مسیر قهرمانی را طی کرده‌ایم.
خلیفه در مورد برتری تیمش در دیدار رفت مقابل شهرداری ورامین توضیح داد: شهرداری در آن دیدار غافلگیر شد و می‌دانیم که اکنون شرایط بسیار خوبی دارد و متفاوت خواهد بود.
وی در خصوص سه سال نایب قهرمانی متوالی در لیگ برتر تکواندو باشگاه‌های کشور، گفت: سال گذشته در آخرین لحظات قهرمانی را از دست دادیم و اکنون زمان آن فرا رسیده تا پنجمین بار عنوان نخست را از آن خود کنیم.
سرمربی دانشگاه آزاد در ادامه گفت: چند سالی است که جوان‌گرایی را در دستور کار داریم و می‌خواهیم نفرات آماده‌ای را در اختیار تیم‌ملی قرار دهیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش