اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950909192515566

در تبریز

جشنواره استعدادیابی تکواندو برگزار می‌شود

کد: 13950909192515566

https://goo.gl/RxlKA8

، تهران , (اخبار رسمی): جشنواره استعدادیابی تکواندوی استان آذربایجان‌شرقی با همکاری اداره ورزش و جوانان استان و اداره آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

جشنواره استعدادیابی تکواندوی استان آذربایجان‌شرقی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  جلسه ای به منظور برگزاری جشنواره استعدادیابی تکواندو با حضور رییس هیات تکواندوی استان آذربایجان‌شرقی، معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان، معاونت ورزشی آموزش و پرورش و مسئولین تربیت بدنی نواحی مختلف استان در شهر تبریز انجام شد که برهمین اساس این جشنواره از 17 آذرماه به مدت سه روز برگزار می‌گردد.

رنجبر پور در این جلسه عنوان کرد: استعدادیابی تکواندو استان در دو فاز اجرا خواهد شد. در فاز اول با دعوت از تکواندوکاران رده سنی 8 تا 15 سال و افرادی که از اصول اولیه مهارت‌های تکواندو شناخت دارند اقدام به شناسایی استعدادهای برتر شده و در این مرحله مهارت‌های فیزیولوژیکی مربوط به تکواندوکار مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فاز دوم نیز با هماهنگی صورت گرفته با نواحی مختلف آموزش و پرورش با حضور مسئولین استعدادیابی پیکر سنجی انجام شده و اطلاعات استخراجی از آزمون‌ها به ایساک ارسال خواهد شد تا نتیجه نهایی بصورت کاملا علمی اعلام شود.
رنجبر پور در پایان افزود: مهمترین کار بعد از ستعدادیابی بحث استعداد پروری است که برنامه‌ریزی‌هایی برای این مهم نیز صورت گرفته است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران نهادی است که برای اداره امور مربوط به ورزش تکواندو در ایران در سال 1363 هجری خورشیدی به ریاست آقای سید مصطفی صفوی تاسیس شد و هم اکنون رئیس این فدراسیون آقای سید محمد پولادگر می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش