کد: 13950617117745611

با حضور بیش از 4700 نفر از ساکنان کیش صورت گرفت

برگزاری 40 دوره آموزش فرهنگ کیشوندی

کد: 13950617117745611

http://goo.gl/DcynNi

، تهران , (اخبار رسمی): ارتقای سطح دانش ساکنان در زمینه معیارهای فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جزیره کیش و ترویج فرهنگ صحیح شهروندی از مهم ترین اهداف دروه های آموزش فرهنگ کیشوندی است.

برگزاری 40 دوره آموزش فرهنگ کیشوندی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کیشوندی و رعایت قوانین و مقررات در این منطقه آزاد، برگزاری دوره های آموزشی فرهنگ کیشوندی از آذر سال 1393 آغاز شد و تا15 شهریور امسال 40 دوره از این کلاس های آموزشی برگزار شده است.

از ابتدای برگزاری این دوره های آموزشی تا تا15 شهریور امسال 4 هزار و 710 نفر از ساکنان جزیره کیش در این دوره های آموزشی شرکت کرده اند.

ارتقای سطح دانش و اطلاعات افراد ساکن در جزیره زیبای کیش از شرایط و معیارهای فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، گردشگری و زیست محیطی، ترویج فرهنگ صحیح شهروندی و ایجاد انگیزه در ساکنان کیش جهت پایش قانون مداری موجود در سطح جزیره از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره های آموزشی است که به همت سازمان منطقه آزاد کیش و با همکاری دانشگاه جامع علمی – کاربردی برگزار می شود.

کیش شناسی، معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کیش، مهارت های زندگی، قوانین و مقررات مناطق آزاد، فرهنگ زندگی شهری، آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و آسیب شناسی اجتماعی  و قرائت گروهی میثاقنامه کیشوندی از جمله بخش های متنوع دروه های آموزش فرهنگ کیشوندی است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.