کد: 13950617117995689

توسط یک شرکت فناور کشور محقق شد

مدیریت بهینه با کنتورهای هوشمند ساخت داخل

کد: 13950617117995689

http://goo.gl/DC72Ho

، تهران , (اخبار رسمی): یک شرکت فناور داخلی با تولید کنتورهای هوشمند آب و برق و جایگزین‌سازی با کنتورهای قدیمی، اندازه‌گیری دقیق‌تر میزان مصرف و مدیریت و کنترل بهینه منابع را در حوزه عمومی محقق می‌کند.

مدیریت بهینه با کنتورهای هوشمند ساخت داخل

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مدیرعامل شرکت دانش بنیان رهروان سپهر اندیشه، از به توانمندی تولید کنتور هوشمند آب و برق خبر داد و گفت: با طراحی و توسعه ایده اندازه‏ گیری مصرف آب با روشی متفاوت و خلاقانه به عنوان هدف اصلی این شرکت، در نهایت به تولید کنتورهای هوشمند آب و برق، در ابعاد گوناگون منجر شد.

حسین نظربلند، با اشاره به تولید صنعتی محصولی متمایز از کنتورهای موجود گفت: ضمن نیازسنجی بازار داخلی و بین‌المللی، با تکیه بر مهارت‌‏های فنی و مهندسی، تلاش کردیم محصولی قابل اطمینان و کارا برای نظارت و مدیریت منابع آب زیرزمینی تولید شود.
وی با بیان این‌که شرکت رهروان سپهر اندیشه در حال حاضر تولید کننده انحصاری کنتور هوشمند آب و برق در دنیا و پیشرو تکنولوژی کنتور الکترونیکی دیجیتال در ایران است، افزود: ضمن تولید کنتورها در دو نوع آب و برق، نرم‌افزارها و ضمائم مرتبط با این تجهیزات نیز تولید می‌شود.
این فعال فناور، به تولید کنتورهای هوشمند آب و برق در سه مدل IWM12، IWEM205، و  IWEM20، اشاره کرد و افزود: کنتور هوشمند آب و برق،‌ یک کنتور دیجیتال چند منظوره است که در ضمن اندازه گیری و ثبت میزان برق مصرفی، پارامترهای دیگری نظیر حجم و دبی آب مصرفی را نیز پایش می‌کند.
نظربلند، با اشاره به تولید نسل جدید کنتورهای هوشمند آب و برق هوشمند تحت عنوان SWEM گفت: کنتور هوشمند آب و برق SWEM (Smart Water and Energy Meter)  نسل جدیدی از کنتورهای هوشمند IWEM  (Intelligent Water and Energy Meter) محسوب می‌شود که علاوه قابلیت ارائه اطلاعات لحظه ای دارد که به کمک آن می توان تصویر دقیقی از میزان آب و برق مصرفی در تمام طول شبانه روز به دست آورد؛ همچنین کنتور الکترونیکی سه فاز SWEM شامل واسطهای مخابراتی و الگوریتم اندازه گیری هوشمند است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف