اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118085394

نشان عالی به روابط‌ عمومی برای بانک شهررسید

کد: 13950617118085394

http://goo.gl/fHUdqg

، تهران , (اخبار رسمی): نشان عالی مدیر برگزیده روابط‌ عمومی در سطح ملی از سوی انجمن متخصصان روابط‌عمومی به دکتر فرشاد فخیمی رئیس مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر اختصاص یافت.

بانک شهر

به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در نخستین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش‌های روابط‌ عمومی ایران که در مرکز همایش‌های بین‌المللی هتل المپیک برگزار شد، نشان عالی مدیر ملی برگزیده روابط‌عمومی از سوی انجمن متخصصان روابط‌ عمومی به دکتر فرشاد فخیمی، رئیس این مرکز اهدا و از وی تقدیر شد.

بر اساس این گزارش، در بخشی از این تقدیر آمده است:"اعتلای روابط‌عمومی ایران در سایه تلاش متفکران، نوآوران، مدیران و صاحبنظران عرصه هنر هشتم تحقق یافته و در زمره فعالیت‌های ماندگار و نشانگر عزم و همت والای فرهیختگان نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پیشرفت همه‌جانبه کشور است.

 از این روست که جامعه شریف روابط‌عمومی با کمال افتخار، سپاسگزار خدمت بی‌دریغ آن بزرگوارند و اجازه می‌خواهد تا تقدیرنامه نشان عالی روابط‌عمومی را شما اعطا کند."

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک شهر

سال87 موسسه مالی و اعتباری شهر با مجوز بانک مرکزی و با سهام‌داری شهرداری‌های تهران و سایر کلانشهرهای کشور، با سرمایه ای معادل یک هزار و پانصد میلیارد ریال تاسیس و فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد و بدین ترتیب شهرداری ها، چهره ‌نوینی را به خود گرفتند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی