اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118295791

کتابی برای ثبت و ورود داروها در کشور

کد: 13950617118295791

http://goo.gl/0pWLjk

، (اخبار رسمی): کتاب "اصول بهینه انجام مطالعات بالینی درایران" منتشر شد.

کتابی برای ثبت و ورود داروها در کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی سازمان غذا و دارو ،کتاب "اصول بهینه انجام مطالعات بالینی درایران"  به عنوان پوشش دهنده مطالعاتی که انجام آنها به عنوان بخشی از فرایند قانونی ورود به فهرست دارویی و فرایند ثبت داروها در کشور قبل از ورود آنها به بازار دارویی کشور به شرکت های دارویی الزام می شود، منتشر شد. این کتاب به همت گروه نظارت بر مطالعات بالینی سازمان غذا و دارو؛  توسط انتشارات طب و جامعه منتشر شد.
اصول مطرح شده در این مجموعه که به عنوان اصول بهینه انجام مطالعات بالینی  در ایران(IRGCP)منتشر می شود مطالعاتی را پوشش می دهد که انجام آنها به عنوان بخشی از فرایند قانونی ورود به فهرست دارویی و فرایند ثبت داروها در کشور قبل از ورود آنها به بازار دارویی کشور به شرکت های دارویی الزام می شود.

IRGCP به طور یکسان در مورد مطالعات بالینی بر روی انواع داروهای جدید و بیوسیمیلار،مطالعات هم ارزی زیستی بر روی داروهای ژنریک وهمچنین مطالعاتی که برروی داروهای سنتی و طبیعی ویا تجهیزات و ملزومات پزشکی انجام می شود. بایستی مورد توجه قرار گیرد.
IRGCP به عنوان مرجعی کاربردی برای شرکت های دارویی ، پژوهشگران بالینی وسایر افرادی که در کار آزمایی های بالینی دخالت دارند به شمار می اید. علاوه بر آن مطالعات IRGCP برای تمامی محققان علوم پزشکی کشور توصیه می شود.
لازم به ذکر است؛ علاقمندان جهت تهیه کتاب حاضر می توانند به مرکز کار آزمایی دانشگاه علوم پزشکی تهران واقع  در خیابان کار گر شمالی نرسیده به بلوار کشاورز ساختمان گل ، مجتمع پژوهشکده ها و مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی تهران پلاک 1547 - طبقه 4 - واحد 3 مراجعه کنند. تلفن تماس 88963546 آماده ارائه خدمات است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان غذا و دارو

سازمان غذا و دارو ایران در 15اسفند 1389 در شورای عالی اداری تصویب و تشکیل شد.مسئولیت این سازمان بر عهدهٔ معاون غذاو داروی وزارت بهداشت است. شیوه‌های حمایت از سلامت مردم درمواجهه با فراورده‌های آرایشی و بهداشتی و نیز مواد غذایی فرایند شده و راهکارهای کاهش انگیزه‌های قاچاق، و جلوگیری از قاچاق با پیگرد جعل آرم وزارت بهداشت روی لوازم بهداشتی و آرایشی،از سوی سازمان غذا و دارو مورد بررسی قرار داده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

علم و آموزش | بهداشت و درمان