اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950617118355833

رضا کیانیان:

25 ساله شدن محک در ایران باعث خوشحالی است

کد: 13950617118355833

http://goo.gl/JXxq0p

، تهران , (اخبار رسمی): رضا کیانیان، یکی از 52 هنرمند حاضر در نمایشگاه هنرهای تجسمی «رنگ عشق2» است که با هدف تأمین هزینه دارو و درمان کودکان مبتلا به سرطان تا پایان 19 شهریور در گالری رواق برج میلاد برگزار می‌شود.

25 ساله شدن محک در ایران باعث خوشحالی است

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه محک ،کیانیان که یکی از تابلو عکس‌هایش در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، با بیان اینکه هنرمندان کودکان مبتلا به سرطان را تنها نمی‌گذارند گفت: «هنرمندان با مسئولیت اجتماعی خود آشنا هستند و به خوبی به آن عمل می‌کنند تا جایی که از همان سال‌های ابتدایی شکل‌گیری محک در کنار این مؤسسه بوده‌اند.»

وی با اشاره به 25 سالگی محک گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد به دلایل اجتماعی مختلف عمر کوتاهی دارند و باید به مؤسسه‌ای چون محک تبریک گفت که به 25 سالگی رسیده است و من از این موضوع بسیار بسیار خوشحالم. دعا می‌کنم تا زمانی که سرطان در جهان هست، محک هم فعالیت کند.

پنجاه درصد عواید این نمایشگاه به کودکان محک تعلق دارد اما کیانیان آن بخش از عواید حاصل از فروش اثر که به هنرمند اختصاص می‌گیرد را نیز به محک تقدیم کرد  و گفت:امیدوارم زمانی سرطان ریشه‌کن شود و محک نیز به کارهای عام‌المنفعه دیگری بپردازد.

کیانیان که در کارنامه حرفه‌ایش علاوه بر بازیگری سینما، تلویزیون و تئاتر، طراحی و عکاسی هم می‌کند، چندی پیش کتابی با عنوان «این مردم نازنین» نگاشت و ثابت کرد که توجه به مردم و حضور در جمع آنها، از جمله مسائل مورد توجه اوست. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه خیریه محک

مؤسسه خیریه محک از سال 1370 با انگیزه والای کمک به همنوع فعالیت همه جـانبه خود را جهت حمایت از کودکان مبتلا بـه سرطان زیر 16 سال و خانواده‌های آنـان آغاز کرده است. در بیست و پنج سال فعـالیت، محک بـا اتکا به کمک‌های انسان‌دوستانه مردم نیک‌اندیش سرزمین‌مان تاکنون توانسته بیش از 23 هزار کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار دهد.محک تا پایان سال 93 بیش از 23000 کودک مبتلا به سرطان را تحت حمایت همه جانبه قرار داده است. دریافت مقام مشورتی از شورای اقتصادی، اجتماعی سازمان ملل متحد(ECOSOC)، عضویت در سازمان های معتبر بین المللی مرتبط با سرطان کودکان، احداث تنها بیمارستان فوق تخصصی سرطان کودکان در خاورمیانه با زیر بنای 18000 متر مربع و امکانات کامل کلینیکی و پاراکلینیکی در سال 1386، دریافت تندیس نقره‌ای کیفیت (GIC) از مؤسسه بین المللی استاندارد “جی.آی.سی ، اخذ استاندارد NGO Benchmarking از شرکت SGS به عنوان اولین سازمان غیردولتی درمنطقه خاورمیانه، دریافت نشان طلای انجمن بین‌المللی مدیریت پروژه (IPMA)، انجام پروژه‌های تحقیقاتی-کاربردی با همکاری معتبرترین مؤسسات تحقیقات داخلی و خارجی نشان دهنده فعالیت مؤثر این مؤسسه خیریه در سطوح پیشرفته ملی و بین‌المللی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | شهر و جامعه