کد: 13950618118545689

وزیر امور خارجه در نمایشگاه گیاهان دارویی:

فرهنگ استفاده ازداروهای گیاهی بایدتوسعه یابد

کد: 13950618118545689

http://goo.gl/aFXWKh

، تهران , (اخبار رسمی): وزیر امور خارجه گفت: نمایشگاه گیاهان دارویی در ایجاد فرهنگ استفاده از داروهای گیاهی در کشور نقش موثری دارد و حرکت خوب و مبارکی است.

فرهنگ استفاده ازداروهای گیاهی بایدتوسعه یابد

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشور در بازدید از سومین نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: فرهنگ استفاده از گیاهان دارویی در کشور به جای داروهای صنعتی و برخی داروهای با عوارض بالا بسیار حرکت خوب و پسندیده ای است و باید این حرکت را توسعه داد.

وی افزود: بنده چندان تخصصی در زمینه گیاهان دارویی ندارم و سعی می کنم در ایین زمینه زیاد اظهار نظر نکنم ولی به عنوان مصرف کننده این محصولات ایجاد فرهنگ استفاده از گیاهان دارویی را ضروری می دانم.

ظریف با اشاره به بهره مندی از محصولات گیاهان دارویی در زندگی روزمره، بیان کرد: من یکی از مصرف کنندگان گیاهان دارویی هستم و از عرقیات مختلفی استفاده می کنم، بنابراین از هر کاری که در جهت توسعه این فرهنگ باشد حمایت می کنم.

وی تصریح کرد:  صرف نظر از امکانات فنی و صادراتی محصولات گیاهی که در کشور وجود دارد، گسترش و ترویج فرهنگ استفاده از این داروها در کشور نیز ضروری است که این نمایشگاه می تواند در ایجاد آن نقش موثری داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش