کد: 13950618118565689

اجرای طرح GNAFدر استان گلستان

کد: 13950618118565689

http://goo.gl/0Z8bkF

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان از عزم جدی 14 دستگاه اجرائی استان گلستان برای اجرای طرح GNAFدر این استان خبر داد.

اجرای طرح GNAFدر استان گلستان

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان مومنی از عزم جدی دستگاههای اجرائی مرتبط با طرح GNAF استان برای همکاری با اداره کل پست در راستای اجرای این طرح ملی خبر داد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان ضمن تشریح طرح GNAF گفت: دسترسی سریع و آسان به نشانی استاندارد یا مکان جغرافیایی و امکان سرویس دهی سریع و مطمئن ازمزایای این طرح است که می تواند کمک شایانی به بخش های خدمات رسان جامعه داشته باشد.

وی  در ادامه ضمن تشریح مصوبه هشتمین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات کشور گفت: در فرایند یکپارچه سازی امور مربوط به فناوری اطلاعات،می توانیم با همکاری نهادهای مرتبط با این طرح سرعت حرکت رو به جلو را افزایش دهیم.

در ادامه قدس علوی اضافه نمود: جلسه کمیته تخصصیGNAF ذیل کارگروه استانی توسعه دولت الکترونیکی در دفتر معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گلستان در راستای تحقق توسعه دولت الکترونیک برگزار شد.

معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان هدف از این جلسه را پیگیری وظایف هر یک از دستگاهها  با هدف هماهنگی و تعامل دستگاههای اجرایی جهت توسعه متوازن و نظام مند فناوری اطلاعات عنوان کرد و گفت: در این طرح که طبق مصوبه هشتمین جلسه شورای عالی فناوری اطلاعات کشوربه شماره 382/200مورخ 08/04/94 هریک از دستگاههای مسئول دارای شرح وظایف مشخصی می باشند تمام دستگاههای استان به دنبال تحقق نهادینه شدن دسترسی آسان و سریع به اطلاعات و خدمات دولتی مکان محور در چارچوب قوانین و مقررات کشور و در راستای تقویت همکاری و هماهنگی دستگاههای اجرایی مرتبط  در استان می باشند.

وی افزود : مطابق تبصره 3 ماده 31 آیین نامه اجرایی طرح نشانی استاندارد مکان ملی GNAF مسئولیت پیگیری و اجرای تکالیف مندرج در این آیین نامه برعهده اداره کل ارتباطات و فناوری  استان ها قرارداده شده است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف