اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119020079

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور خبرداد

نصب 500 دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی

کد: 13950619119020079

https://goo.gl/bonr9k

، تهران , (اخبار رسمی): کشاورزیان بااشاره به نصب 500 دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی درجاده‌های کشور گفت: استانداردسازی خودروها جزو وظایف ما نیست و زمانی که یک خودرو وارد چرخه فعالیت شود، مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

نصب 500 دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای  داوود کشاورزیان در جمع خبرنگاران از نصب 500 دستگاه دوربین ثبت تخلفات رانندگی در جاده‌های کشور خبر داد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور گفت: از بین 500 دستگاه دوربین نصب شده، تعدادی از آن‌ها در حال استفاده بوده و برای استفاده از مابقی آنها در حال تامین برق موردنیاز و خدمات مربوط و دیتای آنها هستیم.

وی افزود: این دوربین‌ها با ثبت سرعت لحظه‌ای و متوسط تخلفات مربوط را هم ضبط می‌کنند و کم کردن سرعت با نزدیک شدن به آنها برای فرار از تخلف نتیجه‌ای ندارد.

کشاورزیان در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با آتش‌سوزی خودروهای اسکانیا اظهار کرد: استانداردسازی خودروها جزو وظایف ما نیست و زمانی که یک خودرو وارد چرخه فعالیت شود، مردم می‌توانند از آن استفاده کنند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل کشور با اشاره به ناوگان مینی‌بوس‌رانی خاطرنشان کرد: کمترین سود تسهیلات برای به نوسازی و تغییر آنها تعلق گرفته و ما مجوزی برای پرداخت بلاعوض به منظور تغییر و نوسازی این ناوگان نداریم، بنابراین متاسفانه به دلیل استقبال نشدن از این طرح همچنان موفق به اجرای کامل این طرح نشده‌ایم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

راهداری و حمل و نقل جاده ای

در سال 1382 شورای عالی اداری کلیه وظایف، نیروی انسانی، تجهیزات، تعهدات و اعتبارات معاونت راهداری وزارت راه و ترابری به سازمان حمل‌ونقل و پایانه‌های کشور منتقل و معاونت مذکور از تشکیلات وزارت راه و ترابری حذف شد و وظایف و اداره امور دبیرخانه شورای عالی ترابری کشور از سازمان منتزع و به وزارت راه و ترابری منتقل گردید و نام سازمان به «سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای» تغییر یافت.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

مسکن و ساختمان