اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950619119286044

توسط پتروشیمی جم صورت می گیرد

مذاکره برای عرضه سهام دربورس استانبول و لندن

کد: 13950619119286044

http://goo.gl/vnkkqR

، تهران , (اخبار رسمی): مدیرعامل پتروشیمی جم از تداوم مذاکره برای عرضه 15 درصد سهام این پتروشیمی در بورس استانبول خبر داد و گفت: درصدد حضور در بورس لندن نیز هستیم.

مذاکره برای عرضه سهام دربورس استانبول و لندن

به گزارش اخبار رسمی به نقل از  روابط عمومی پتروشیمی جم،سیدحسین میرافضلی با اشاره به تلاش پتروشیمی جم برای حضور در بورس استانبول و عرضه 15 درصدی سهام این مجتمع پتروشیمی، اظهار کرد: چندی پیش با حضور مدیرسرمایه گذاری و مدیر صندوق به استانبول رفتیم و مذاکره های جامعی را انجام دادیم و اکنون به طور جدی مساله حضور در بورس استانبول را پیگیری می کنیم.

وی افزود: افزون بر بورس استانبول، به دنبال حضور در بورس لندن هم هستیم اما برای عملیاتی شدن این موضوع نیاز به زیرساخت هایی داریم که امید است بزودی و با برنامه ریزی های انجام شده سهام پتروشیمی جم بتواند به سهمی با ارزش در بورس های بین المللی تبدیل شود.

مدیرعامل پتروشیمی جم تصریح کرد: برای این که بتوانیم در بورس لندن حضور پیدا کنیم، موسسات حسابرسی بین المللی باید به ایران بیایند و عملیات حسابرسی پتروشیمی جم را انجام دهند.

میرافضلی ادامه داد: قراردادهای لازم و مورد نیاز را برای انعقاد قرارداد با موسسه های حسابرسی تراز جهان فراهم می کنیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پتروشیمی جم

شرکت پتروشیمی جم که به اختصار JPC نامیده می شود یکی از بزرگترین واحدهای تولید الفین در جهان، یکی از طرح های توسعه ای شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران در سال 1378 در منطقه آزاد پتروشیمی پارس در عسلویه بوده‌است که عمدتا به منظور تولید الفین ها و پلی اتیلن های سبک خطی و سنگین تاسیس گردیده است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]