اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119585699

فراخوان جشنواره عکاسی مهر

کد: 13950620119585699

http://goo.gl/dHwhhl

، تهران , (اخبار رسمی): عکس های تان را با موضوع مدرسه و ماه مهر به «جشنواره مهر» بفرستید .

قراخوان جشنواره عکاسی مهر

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پرتال وزارت آموزش و پرورش اقدام به برگزاری فراخوان عکس با موضوعات آموزشی، پرورشی و فرهنگی با عنوان «جشنواره مهر» کرده است.به نوشته این  سایت  اطلاع رسانی از تمامی مخاطبان این سایت درخواست می شود عکس یا عکس های مورد نظر خود را با موضوع آموزش و پرورش جهت درج در پرتال وزارتخانه به آدرس [email protected]  ایمیل کنند.

ویژگی عکس:

  • هر عکس باید با حجم کمتر از 500 کیلو بایت ارسال شود. عکس ها از نظر رنگ بندی می بایست از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد. افراد می توانند یک یا چند عکس بر اساس موضوعات خواسته شده ارسال کنند. نام ونام خانوادگی ، نام استان ، شهر و محل عکس گرفته شده به همراه فایل عکس ارسال شود. عکس های دریافت شده پس از تایید در بخش فیلم و عکس / عکس مخاطبان پرتال وزارت آموزش و پرورش انتشار خواهد یافت.

موضوعات عکس:

  • جشن ها و مراسم آغاز سال تحصیلی هوشمند سازی در مدارس یادگیری دانش آموزان در مدرسه، منزل و ... معماری ایرانی – اسلامی مدارس کتابخانه کلاسی، کتابخانه آموزشگاهی و همچنین کتاب و کتابخوانی در مدرسه و خارج از مدرسه برگزاری جشن عبادت مدارس ماندگار کار گروهی دانش آموزان در مدرسه و خاج از مدرسه اردوهای مختلف دانش آموزی مدارس چند پایه، عشایری و روستایی زنگ تفریح دانش آموزان در حیاط مدرسه دفتر دبیران، معلمان در کلاس درس  .... نماز و نمازخانه حجاب در مدارس و ...

علاقه مندان می توانند عکس های خود را از طریق پست الکترونیکی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نشانی[email protected]   ارسال کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]