کد: 13950620119635611

برگزاری نمایشگاه میراث نبی در کیش

کد: 13950620119635611

http://goo.gl/dU18He

، تهران , (اخبار رسمی): به مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر نمایشگاهی از کوچکترین کتیبه های قرآنی و تابلوهای هنری با موضوع آیات و احادیث در جزیره کیش برگزار می شود

برگزاری نمایشگاه میراث نبی در کیش

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در نمایشگاه میراث نبی که به  مناسبت اعیاد سعید قربان  و غدیر عصر دوشنبه 22 شهریور در مرکز همایش های بین المللی کیش گشایش می یابد، برای نخستین بار در کشور کوچکترین کتیبه های احادیث و شمایل ائمه اطهار بر روی دانه های گندم، ارزن و پر کاه که به سبک سوخته کاری و هویه کاری خلق شده است به نمایش گذاشته می شود. این کتیبه ها از جمله آثار مرتضی نداف هنرمند کشورمان است که با چشم غیر مسلح قابل دیدن نیست.

در این نمایشگاه 40 تابلو نفیس از آثار این هنرمند، با موضوع آیات، احادیث و متون دینی در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد. در این تابلوها آیات قرآن کریم و احادیث به سبک سوخته نگاری با زیبایی روی چوب حک شده است.

همچنین در ایام برگزاری این نمایشگاه از دو تابلو این هنرمند با عناوین پنجه فولاد و میراث نبی در ابعاد 60 در 80 رو نمایی می شود. 

نمایشگاه میراث نبی 22 تا 30 شهریور جهت بازدید هنر دوستان در مرکز همایش های بین المللی کیش بر پا است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

سازمان منطقه آزاد کیش

منطقه آزاد کیش شامل جزایر کیش، هندورابی، فارور بزرگ و فارور کوچک است ، که می تواند بآن را به عنوان برترین مقصد گردشگری برای خانواده ها، قطب علمی-آموزشی- تحقیقاتی، الگوی توسعه پایدار با بهره گیری از فن آوریهای نوین و مناسب ترین مکان برای سرمایه گذاری در منطقه خلیج فارس ایران دانست.

منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش