اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950620119905589

پایان دور رفت لیگ سافت بال -منطقه شمال کشور

باشگاه طیف تهران صدر نشین شد

کد: 13950620119905589

http://goo.gl/9RgIFv

، تهران , (اخبار رسمی): دور رفت مسابقات سافت بال در منطقه شمال با برتری تیم طیف تهران همراه شد و این تیم توانست صدرنشین شود.

باشگاه طیف تهران صدر نشین شد

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی ، این مسابقات در فشافویه برگزار شد که طی آن تیم طیف تهران با دو پیروزی متوالی صدرنشین شد و تیم های هیات انجمن های ورزشی خراسان رضوی و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.
در آخرین دیدار تیم طیف تهران در یک پیکار قدرتمندانه توانست در سومین اینینگ از این بازی، دیگر نماینده تهران را با نتیجه قاطع 16 بر 1 مغلوب خود کند تا با دو پیروزی صدر نشین این دور از رقابت ها شود.
بدین ترتیب تیم های هیأت انجمن های ورزشی استان خراسان رضوی و هیأت انجمن های ورزشی استان تهران به ترتیب در جایگاه دوم و سوم از این رقابت ها قرار گرفتند.
همچنین در حاشیه سومین روز از برگزاری این رقابت ها، مسابقات مهارت های بیس بال و سافت بال ویژه کودکان و نوجوانان برگزار گردید و از نفرات برتر توسط مسئولان انجمن بیس بال و سافت بال تقدیر به عمل آمد.
شایان ذکر است مسابقات دور رفت لیگ سافت بال منطقه شمال کشور به مدت سه روز و به میزبانی آموزش و پرورش و با همکاری شورای شهر و بخشداری بخش فشافویه از توابع استان تهران برگزار گردید.
قرار است مرحله برگشت از منطقه شمال کشور اواخر مهرماه امسال در مشهد برگزار شود. همچنین دور رفت منطقه جنوب با حضور نماینده بوشهر و دو تیم از اصفهان از تاریخ 23تا26 شهریور در بوشهر برگزار خواهد شد و مرحله برگشت این منطقه اواخر مهرماه در اصفهان انجام می شود.
در پایان رقابتهای مرحله رفت و برگشت از هر گروه دوتیم ( مجموعا چهار تیم ) به مرحله نهایی را خواهند یافت .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

فدراسیون انجمن های ورزشی جمهوری اسلامی ایران در زمینه رشته های ورزشی متعددی فعالیت دارد، و دارای انجمن های متفاوتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تازه‌های ورزش