کد: 13950620120805689

با برپایی پاویون تخصصی صنایع دریایی ایران درنمایشگاه SMM آلمان اجرایی شد

ارائه نوآوری و فناوری‌های دریایی

کد: 13950620120805689

http://goo.gl/9ZMc9g

، تهران , (اخبار رسمی): نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی‌سازی هامبورگ (SMM) نمایشگاه تجاری دریایی برتر در جهان و محلی ایده آل برای ارائه نوآوری و فناوری های دریایی است.

ارائه نوآوری و فناوری‌های دریایی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی، پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه SMM آلمان با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برپا و مدیران و نمایندگان شرکتهای مختلف خصوصی و دولتی نیز توسط سازمان های متبوع خود به این نمایشگاه اعزام شده اند.  

با توجه به اینکه طی ده ها سال، صدها هزار شرکت کننده و بازدیدکننده بین المللی در نمایشگاه صنایع دریایی هامبورگ حضور یافته اند، این رویداد به عنوان یک عامل ارتباطی نقش محوری در موفقیت این صنعت ایفا کرده است. 
نمایشگاه صنایع دریایی و کشتی سازی هامبورگ صرفاً یک نمایشگاه تجاری نیست و برنامه های جامعی از کارگاه های آموزشی، سمپوزیم ها و کنفرانس ها را نیز شامل می شود. 
بر اساس این گزارش برنامه ها با حضور سخنرانان برجسته بین المللی همراه است و نشان دهنده تعهد صنعت دریایی به مسائل مهم جهانی است که بر همه امور دنیا تاثیرگذار است. این نمایشگاه رویدادی است که باید در آن شرکت کرد، زیرا فرصتی بی نظیر برای ملاقات با افراد کلیدی، نمایش ظرفیت های تجاری، برقراری ارتباطات جدید و تبادل اطلاعات محسوب می شود.
لازم به ذکر است نمایشگاه  SMM آلمان با حضور بیش از 50 هزار بازدید کننده و 2 هزار و 100 شرکت کننده از 67 کشور، یکی از بزرگترین رویدادهای بین المللی دریایی است که  شانزدهم شهریور افتتاح و تا بیستم شهریورماه 95 (6 تا 10 سپتامبر 2016) پایان می یابد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش