اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621121595904

پرکاربردتربن تجهیزات آموزشی

کد: 13950621121595904

http://goo.gl/NjhXGd

، تهران , (اخبار رسمی): دستگاه ویدئو پروژکتور، برد هوشمند و کیت هوشمند.و لوازم جانبی آنها پایه نصب ویدئو پروژکتور، باکس محافظ ویدئو پروژکتور پراستفاده ترین انواع تجهیزات آموزشی است.

انواع تجهیزات آموزشی

به گزارش روابط عمومی ایده برتر پارسیان، آموزش، بخشی جدایی ناپذیر از زندگی انسان است که در طول زندگی هر انسانی مکرراً و به شیوه های مختلف تکرار می شود. از ده ها یا صد ها سال پیش آموزش به صورت همگانی و دسته جمعی بخصوص در حوزه های علمی شکلی سیستماتیک و منظم به خود گرفته و از همان زمان های ابتدایی وسایل آموزشی مختلفی جهت ارتقای سطح آموزش به مراکز آموزشی راه یافته اند و این روند همچنان به صورت فزاینده در جریان است. حال در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انواع تجهیزات آموزشی بپردازیم.

انواع تجهیزات آموزشی در سیستم آموزشی قدیم

از زمانی که نظامی سیستماتیک در امر آموزش شکل گرفت و تجهیزات آموزشی جهت تجهیز مراکز آموزشی به تولید انبوه رسیدند، وسایل آموزشی ساده ولی پرکاربردی نظیر تخته سیاه، گچ مخصوص نوشتن، تخته وایت برد، ماژیک های مخصوص و ... وارد بازار شدند. این وسایل به دلیل سادگی استفاده و قیمت مناسبی که در خرید تجهیزات آموزشی و همچنین نگهداری این تجهیزات داشتند، در سال های طولانی مورد استقبال مدارس، دانشگاه ها و دیگر مراکز آموزشی قرار گرفتند. ولی با پیشرفت تکنولوژی، خلأ هایی در مورد تجهیزات آموزشی احساس شد که همین امر بهانه ای شد برای شکل گیری طرح هوشمند سازی مدارس و مراکز آموزشی و تقاضا برای تجهیزات آموزشی هوشمند.

انواع تجهیزات آموزشی در سیستم آموزشی جدید (هوشمند سازی مدارس)

اگر به طور خلاصه بخواهیم مهم ترین و پراستفاده ترین انواع تجهیزات آموزشی را در سیستم آموزشی جدید نام ببریم، می توانیم به دستگاه ویدئو پروژکتور، برد هوشمند و کیت هوشمند اشاره کنیم. البته این وسایل در کنار شباهت نسبی عملکردی که با هم دارند، در سیستم هوشمند سازی مدارس با یکدیگر در ارتباط نیز می باشند. مثلاً ویدیو پروژکتور یا دیتا پروژکتور برای بکارگیری کیت هوشمند یا برد هوشمند در آموزش الزامی می باشد و یا در استفاده از کیت هوشمند شما نیاز به یک پرده نمایش ویدئو پروژکتور نیز خواهید داشت. البته هر کدام از این وسایل دارای یکسری لوازم جانبی تجهیزات آموزشی نیز هستند. بطور مثال پایه نصب ویدئو پروژکتور، باکس محافظ ویدئو پروژکتور، میز ویدئو پروژکتور و یا پرده نمایش ویدئو پروژکتور از لوازم جانبی دیتا ویدئو پروژکتور به حساب می آیند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایده برتر پارسیان

انواع کالای دیجیتال در فروشگاه آنلاین ماشین های اداری ایده برتر پارسیان

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش