کد: 13950621121685689

در پارک فناوری پردیس معاونت علمی رئیس جمهوری برگزار شد

نهمین دوره کارگاه آموزش دیپلماسی علم وفناوری

کد: 13950621121685689

http://goo.gl/U6cWOQ

، تهران , (اخبار رسمی): نهمین دوره کارگاه آموزشی دیپلماسی علم و فناوری در راستای اجرای برنامه اقدام مشترک وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار شد.

نهمین دوره کارگاه آموزش دیپلماسی علم وفناوری

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، نهمین دوره کارگاه آموزشی دیپلماسی علم و فناوری در راستای اجرای برنامه اقدام مشترک وزارت امور خارجه و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای جمعی از مدیران وزارت امور خارجه در راستای توسعه دیپلماسی علم و فناوری  در پارک فناوری پردیس برگزار شد.

در این دوره آموزشی،  علی مرتضی بی‏رنگ، معاون امور بین ‏الملل و تبادل فناوری معاونت علمی، حسین احمدی، معاون بین‏ الملل مرکز همکاری ‏های فناوری و نوآوری و امین رضا خالقیان، مدیرکل بین ‏الملل پارک فناوری پردیس در زمینه نقش همکاری معاونت علمی و فناوری و وزارت امور خارجه در پیشبرد دیپلماسی علم و فناوری، آشنایی با مباحث دیپلماسی علم و فناوری و معرفی پارک علم و فناوری پردیس مطالبی ارائه کردند.

در ادامه نهمین دوره کارگاه آموزشی دیپلماسی علم و فناوری، شرکت ‏کنندگان در این کارگاه از دو شرکت برتر فناور و دیگر بخش ‏های پارک علم و فناوری پردیس بازدید کردند. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش