کد: 13950621121885689

با تلاش یک شرکت فناور داخلی صورت گرفت

تولید دیگ ها و مخازن صنعتی تحت فشار در کشور

کد: 13950621121885689

http://goo.gl/MKC8Lt

، تهران , (اخبار رسمی): یکی از شرکت‌های داخلی فعال در حوزه تاسیساتی و صنعتی توانسته است محصولات متنوعی را همچون دیگ بخار، دیگ آب گرم و آب داغ، دیگ روغن داغ و نمک را تولید و وارد عرصه تجاری کند.

تولید دیگ ها و مخازن صنعتی تحت فشار در کشور

به گزارش اخبار رسمی به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، علی اصغر رحمانی مدیرعامل مخزن فولاد رافع خدمت رسانی در بخش تأسیساتی و ساختمانی را عمده هدف شکل‌گیری این شرکت دانست و افزود: این شرکت، با بهره گیری از متخصصان و کارشناسان این حوزه توانسته است طیف متنوعی از انواع دیگ ها، مخازن تحت فشار و... را تولید و به بازار تجاری عرضه کند.

این فعال فناور، با بیان به این که دابو صنعت جزو نخستین شرکت هایی است که با علامت و پلاک استاندارد به بازار عرضه می شود، افزود: محصولات این شرکت با دارا بودن استانداردهای معتبر و رعایت معیارهای تولیدات با کیفیت در عرصه بین‌المللی نیز حضور دارند و برخی از محصولات این شرکت به کشورهای آذربایجان، امارات، قزاقستان، عراق، ازبکستان، ارمنستان، ترکیه و.. به صورت مستمر صادر می شود.

وی با اشاره به کاربردهای متنوع  تولیدات این شرکت در صنایع مختلف گفت: تولیدات این مجموعه از جمله انواع دیگ‌های مورد استفاده در صنایع مختلف (بخار، آب داغ، آب گرم و روغن داغ)، مبدل های حرارتی، انواع فیلتر مایعات، دی اریتور، مخازن تحت فشار، انواع سیستم های کاهنده مصرف انرژی، پکیج های چند منظوره موتورخانه ای، هواسازهای گرمایشی (هیتر) و مشعل های صنعتی  هستند که با توجه به نوع مصرف و شرایط کاری به طور کامل توسط واحدهای تحقیق و توسعه و فنی-مهندسی، طراحی و ساخته می شوند.

رحمانی با اشاره به  تولید بویلرها و مبدل ها برای نخستین بار در کشورمان افزود: این شرکت موفق به طراحی، تولید و ثبت محصولات دانش بنیان جدید با رویکرد کاهش مصرف انرژی شده است و تاکنون نمونه های متعددی از این محصولات در داخل و خارج از کشور نصب شده و به بهره برداری رسیده است.

این فعال فناور بهره گیری از فناوری های نوین و به کمک متخصصان بومی در راستای تحقق طرح های ملی مرتبط با بهینه‌سازی و کاهش مصرف انرژی را از رسالت‌های این شرکت برشمرد و افزود: تلاش کردیم گام‌های مثبت و موثری را برای تحرک صنعت، پیشرفت و توسعه پایدار کشور و رفع نیازهای داخلی به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و ایجاد اقتصاد دانش بنیان از طریق تعامل بین بخش علمی و صنعتی کشور بردارد.

این فعال فناور، با اشاره به محصولات فناور این شرکت در عرصه مخازن صنعتی گفت: این شرکت محصولات متنوعی را در این عرصه تولید کرده است که از مهمترین آن‌ها می‌توان به دیگ بخار، دیگ آب گرم و آب داغ، دیگ روغن داغ و نمک مذاب، مبدل حرارتی، تجهیزات وابسته و قطعات جانبی این حوزه اشاره کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف