اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950621122105842

آغاز به کار تقویم نمایشگاه های شهر آفتاب

کد: 13950621122105842

http://goo.gl/EbZwXN

، تهران , (اخبار رسمی): برگزاری نمایشگاه های پیش رو باید با کیفیت بسیار بالایی همراه باشد ضمن آنکه ایجاد تقویم جدید نمایشگاه شهر آفتاب و بهره برداری از آن می تواند به آینده صنعت نمایشگاهی کشور کمک کند.

آغاز به کار تقویم نمایشگاه های شهر آفتاب

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، قدرت گودرزی، رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب گفت: نمایشگاه فوق تخصصی چوب و صنایع چوب با حضور نمایندگان 9 کشور خارجی و نمایندگانی از سراسر ایران در حالی برگزار شد.
وی تعداد شرکت‌های حاضر در نمایشگاه را 70 شرکت خواند و افزود: متراژ زیر بار در این نمایشگاه فوق تخصصی 10 هزار مترمربع بود و طی چهار روز حدود 10 هزار نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران اعلام کرد: بررسی ها نشان می دهد کیفیت برگزاری این نمایشگاه از نگاه شرکت کنندگان بسیار بالا بوده و رضایت غرفه داران فراهم شده است چرا که قراردادهای خوبی بین غرفه داران و شرکت کنندگان منعقد شد.
گودرزی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه بازدید کنندگان متخصص از سراسر کشور حضور داشتند، خاطر نشان کرد: هر چند از حضور بازدید کننده عمومی در هر نمایشگاهی استقبال می‌ شود اما نمایشگاه صنعت چوب به شکل تخصصی برگزار شده و حضور بازدید کننده عمومی در جامعه هدف مورد توجه نیست و به همین دلیل غرفه داران رضایت مندی بسیار خوبی داشتند که از سراسر کشور بازدید کنندگان متخصص و مسئول این عرصه در نمایشگاه حضور داشتند. 
معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران راه‌های دسترسی بازدید کنندگان به مجموعه شهر آفتاب را بسیار خوب ارزیابی و اظهار کرد: راه‌های مراسلاتی مثل مترو و وسایل حمل و نقل عمومی بسیار خوب عمل کردند و ما در ساعات بازدید تقریبا مشکلی از این جهت نداشتیم. 
رئیس هیات مدیره شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب با تاکید بر اینکه تلاش می شود تا برگزاری نمایشگاه های پیش رو با کیفیت بسیار بالا همراه باشد، گفت: مهم‌ترین اتفاقی آن بودکه بالاخره نمایشگاه شهر آفتاب به مرحله جدید بهره برداری رسید و تقویم آن آغاز به کار کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش