نمایشگاه ایران در پاکستان افتتاح شد

ارائه توانمندی 60شرکت ایرانی در نمایشگاه کراچی

کد: 13951207238965842

https://goo.gl/nwB6Co

، تهران , (اخبار رسمی): به همت شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 6اسفند ماه 1395 نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران پس از پانزده سال در شهر کراچی کشور پاکستان گشایش یافت .

ارائه توانمندی 60شرکت ایرانی در نمایشگاه کراچی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، نمایشگاه اختصاصی ایران در شهر کراچی کشور پاکستان با مشارکت 60 شرکت توانمند ایرانی در بخش های صنعتی، منسوجات خانگی، مواد غذایی، صنایع دستی، گردشگری، شیرآلات و کاشی و سرامیک، ظروف پلاستیکی و لوازم خانگی در تاریخ 24 فوریه 2017 برابر با 6 اسفند ماه 1395 با حضور فیاض معاون محترم توسعه مدیریت، منابع و امور استانهای وزارت صنعت، معدن و تجارت افتتاح شد.

شایان ذکر است که این نمایشگاه از ابتدا مورد استقبال فعالان بخش های مختلف  قرار گرفته و شاهد بازدید چشمگیر مردم پاکستان از این نمایشگاه هستیم و انتظار می رود در روزهای آتی هم شاهد استقبال زیاد فعالان و علاقمندان بخشهای مختلف در این نمایشگاه باشیم.

گفتنی است که این نمایشگاه سازمان توسعه تجارت پاکستان و اتاق بازرگانی کراچی نیز حضور داشته و دارای غرفه فعال هستند.

لازم به یادآوری است که این نمایشگاه از 24 لغایت 27 فوریه 2017 مطابق با 6 لغایت 9 اسفند ماه 1395 از ساعت 10صبح الی 19 در معرض بازدید عموم مردم ، تجار و متخصصین بخش‌های مختلف است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش