اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13951211240495842

برای حضور و فعالیت بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان تعیین شد

تخفیف 50 درصدی حضور در نمایشگاه‌ها

کد: 13951211240495842

https://goo.gl/3Z6NpW

، تهران , (اخبار رسمی): براساس دستورالعمل جدید شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی، شرکت‌های دانش بنیان و ارائه دهنده خدمات مشمول تخفیف 50 درصدی برای حضور در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خواهند شد.

تخفیف 50 درصدی حضور در نمایشگاه‌ها

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های ایران، بر اساس دستورالعمل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی هر یک از شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در زمینه تولید محصولات دارای تاییدیه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تا سقف 24 متر مربع، مشمول 50 درصد تخفیف در اجاره فضای غرفه در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی می‌شوند.

علاوه بر آن شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی فعال در زمینه فروش خدمات تا سقف 12 متر مربع، مشمول 50 درصد تخفیف در اجاره فضای غرفه در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی خواهند ‌شد.
در این دستوالعمل همچنین اعلام شده است مجریان نمایشگاه‌های داخلی موظف هستند تا 15 درصد از فضای نمایشگاه( با جانمایی در فضاهای مناسب) را با رعایت بندهای پیشین این دستورالعمل به شرکت‌های دانش‌بنیان معرفی شده از سوی واحد ذیربط در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اختصاص داده و مدارک مربوط را برای تایید و اعمال حساب به شرکت سهامی نمایشگاه‌ها تحویل دهند.
ارائه این تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های خارجی منوط به سازماندهی و اجرای آن توسط شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]