اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950622122586224

معرفی یک استارتاپ و خدمتی تازه به نام«شناسه»

توسعه مسیرهای نوین، در پرداخت الکترونیک

کد: 13950622122586224

https://goo.gl/cMt1Fq

، مشهد , (اخبار رسمی): استارتاپ های حوزه مالی در ایران یکی از نوپا ترین استارتاپ ها محسوب می‌شوند و در عین حال آینده پیش رو آن ها روشن است .

توسعه مسیرهای نوین، در پرداخت الکترونیک

به گزارش اخبار رسمی  به نقل از روابط عمومی استارت آپ فین تک، امور مالی و پرداختی از ابتدا برای استارتاپ های حوزه  فناوری بازار داغی  داشته و فعالان حوزه فناوری اطلاعات کوشیده اند تعامل خوبی با امور مالی و حسابداری داشته باشند.

بر اساس این گزارش  کمک کسب و کار ها یکی از اهداف این استارتاپ ها بوده است و توانسته اند امور مالی و پرداختی آن ها را آسان تر کنند؛ تا جایی که بسیاری از کارشناسان و تحلیل گران، آینده ی صنعت بانکداری را در گرو رشد چنین استارتاپ هایی می‌ دانند.

استارتاپ های حوزه ی مالی در ایران یکی از نوپا ترین استارتاپ ها محسوب میشوند و در عین حال آینده ی پیش رو آن ها روشن است و فعالان در این عرصه میکوشند تا  خدماتی نوین و آسان به مخاطبان خود ارائه دهند .

اگر شما هم کسب و کاری دارید که نیاز به صدور، پیگیری و وصول مطالبات دارد یکی از حسابی ترین پیشنهادات ما به شما «شناسه»است .

شناسه چیست؟

این سامانه با صدور و ارسال قبض به مشتریان شما کمک شایانی به پرداخت اینترنتی و وصول مطالبات و حسابرسی شما می‌کند .

شناسه  درگاهی امن برای پرداخت ها و وصول مطالبات است و ایده ای نوین در امور مالی است یکی از خدمات نوین این مجموعه mobile pos  یا  pos مجازی است.

این مجموعه اولین سامانه مالی یکپارچه صدور قبوض اختصاصی و دستگاه کارتخوان مجازی در ایران است .درگاه امن و رضایت مندی مشتریان و سامانه ی جامع  شرکت توسعه راهکار های نوین یکی از دلایل انتخاب برای انجام امور مالی هر فرداست. کار با سامانه بسیار آسان و این سامانه می‌تواند نیاز پرداختی تمام کسب و کارها را تامین کند

چه خدماتی در شناسه ارائه می‌شود؟

صدور قبض اختصاصی اصلی ترین خدمت سامانه شناسه است؛ با توجه به گستردگی امور مالی و پرداختی این سامانه به ارئه ی دستگاه های کارتخوان مجازی پرداخت و این گام اساسی در صنعت پرداخت کشور خواهد بود. این خدمت برای اولین بار در سامانه شناسه ارئه شده و دارای درگاه امن پرداختی است.

بر اساس این گزارش، با توجه به نبود سیستم پرداخت یکپارچه و پرداخت الکترونیک در شهرداری های شهرستان های کوچک مارا بر آن داشت تا امکان صدور قبوض عوارض را ایجاد کنیم سیسیتم یکپارچه ی شناسه در  بخش سازمانی به شهرداری ها منتهی نشد و طبق مذاکرات انجام شده با ادارات سیسیتم صدور قبوض برای ثبت نام اینترنتی انشعابات هم اجرا شود

سامانه شناسه علاوه بر تولید قبوض سیسیتم pos اینترنتی راه اندازی کرد تا مشترکین این سیسیتم در هر جا و هر مکان دستگاه کارتخوان داشته باشند سامانه شناسه با بازار مشترکین گستره ای در موضوعات قابل ارائه خود است .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شناسه

استارت آپ فین تک شناسه زیر مجموعه گروه شرکت‌های توسعه راهکارهای نوین خدمات پرداخت الکترونیک مالی را ارئه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]