اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122795372

از سوی عضو هیات مدیره

اهداف محوری بانک ملی ایران مشخص شد

کد: 13950623122795372

https://goo.gl/6BLvkH

، تهران , (اخبار رسمی): ارائه خدمات متناسب با سلایق و نیازهای مشتریان از اهداف محوری بانک ملی ایران است.

بانک ملی

 به گزارش اخبار رسمی و به نقل از روابط عمومی بانک ملی، سید ولی اله فاطمی اردکانی عضو هیات مدیره  این بانک در همایش بررسی عملکرد شعب استان گلستان، سالروز تاسیس بانک ملی ایران را نقطه عطفی در تحقق آرزوی دیرینه مردم در داشتن بانکی مردمی و ملی دانست و با اشاره به اقتدار و بالندگی امروز این موسسه عظیم اقتصادی گفت : امانتداری و مسئولیت پذیری از سرمایه های اصلی بانک ملی ایران محسوب می شود.

فاطمی در ادامه با تشریح الگوهای بانکداری نوین و طبقه بندی مشتریان در قالب بانکداری جامع ، ضرورت همراهی با تغییرات و ارائه خدمات متناسب با سلایق، نیاز وانتظارات مشتریان درهر بخش را از اهداف بانک برشمرد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش بانک ملی ایران در رونق اقتصادی کشور و حمایت از تولید و اشتغال به عنوان وظیفه ذاتی این بانک در کنار ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی گفت: از منظر یک موسسه اعتباری و مالی ، واحدها به منظور استمرار و افزایش توان ارائه خدمات در افق توسعه ، باید مدیریت ترازنامه و بهبود شاخص ها و نسبت ها را مدنظر قرار دهند.

وی در ادامه بر اهمیت موضوعاتی از قبیل بودجه ریزی عملیاتی مبتنی بر عملکرد ، اثربخشی تخصیص بودجه و قیمت تمام شده پول، اصلاح ساختار بر اساس وظیفه تأکید کرده و چابک سازی سازمان را امری ضروری دانست .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

بانک ملی

اولین مدیر عامل بانک ملی دکتر کورت لنیدن بلات و معاون او فوگل به همراه 70 کارشناس از کشور آلمان به ایران آمدند. سرمایه اولیه بانک 20 میلیون ریال بود که فقط 8 میلیون آن پرداخت شد و در سال 1314 سرمایه بانک به 300 میلیون ریال و در سال 1331 به دومیلیارد ریال افزایش یافت که تمام آن پرداخت شده است . این سرمایه در حال حاضر با افزایشی که در سال 91 داشت حدود 100 هزار میلیارد ریال می باشد

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

بانک، بیمه و سرمایه