اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122805699

انتصاب مدیر کل جدید آموزش وپرورش خراسان رضوی

کد: 13950623122805699

http://goo.gl/cy6UMh

، تهران , (اخبار رسمی): با حکم وزیر آموزش وپرورش ، «علیرضا کاظمی» به سمت مدیر کل آموزش وپرورش استان خراسان منصوب شد.

انتصاب مدیر کل جدید آموزش وپرورش خراسان رضوی

به گزارش اخبار رسمی به نقل از روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، متن حکم علی اصغر فانی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا کاظمی

نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جناب عالی درآموزش و پرورش بدین وسیله به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی» منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وسیاست های رئیس جمهور محترم با جلب مشارکت و همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر بویژه کارشناسان، مدیران، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسؤولین استانی در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و مؤید بوده و موارد زیر را  نیز وجهه همت خود قرار دهید.

  • التزام به اصول راستگویی ، اعتدال گرایی و تقویت روحیه امید و پویایی. ارتقای جایگاه آموزش و پرورش به عنوان محور تحولات و توسعه استان . استفاده از نیروهای مجرب و توانمند و بهبود مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش با توجه به نقش اساسی آن در تحول نظام تعلیم و تربیت .  توسعه مشارکت مردم و فرهنگیان بمنظور رشد و تعالی هر چه بیشتر آموزش و پرورش فرزندان میهن اسلامی .  مسئولیت پذیری و پاسخگویی آموزش و پرورش در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز و سایر اسناد بالا دستی بویژه سند تحول بنیادین و تقویت روحیه تفکر و نوآوری . تعامل مؤثر و اثربخش با استاندار ، ائمه جمعه و نمایندگان محترم در راستای تقویت جایگاه و مصالح آموزش و پرورش ارتقای کیفیت فعالیت آموزشی و پرورشی در همه ابعاد برای نیل به اهداف تهذیب، تحصیل و ورزش . تقویت روحیه ایثارگری، توسعه تفکر راهبردی وآینده نگر درآموزش و پرورش استان . اعتلای شأن و منزلت  فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمرشایستگی های علمی، تربیتی و حرفه‌ای آنان .

      توفیق شما را در انجام این مسئولیت ها به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری‌ اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

وزارت آموزش و پرورش

وزارت آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مسئول امور آموزشی کودکان و نوجوانان است. این وزارت خانه از سال 1343 که از وزارت فرهنگ جدا شد، مسولیت آموزش عالی (دانشگاه ها) را هم عهده دار بود،اما پس از تشکیل وزارت علوم ، برای ادارهٔ امور دانشگاه‌ها و امور پژوهشی در سطوح عالی وزارت آموزش و پرورش وظیفه آموزش رایگان همه افراد را در مقاطع دبستان، دوره اول متوسطه، دوره دوم متوسطه و همچنین اداره دانشگاه فرهنگیان برای تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی را به عهده دارد. علی اصغر فانی وزیر کنونی آموزش و پرورش است. او دوازدهمین وزیر آموزش و پرورش پس از انقلاب است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش