اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623122985842

افتتاح سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان

کد: 13950623122985842

http://goo.gl/easozf

، تهران , (اخبار رسمی): سومین نمایشگاه بین‌المللی و تخصصی صنعت سیمان به مساحت 6 هزار متر­مربع با حضور 80 شرکت از سراسر کشور و شرکت‌های خارجی برگزار می شود.

افتتاح سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سیمان

به گزارش اخباررسمی به نقل از روابط عمومی سازمان نمایشگاه های ایران، عبدالناصر اسکندری مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس، گفت: سیمان به‌عنوان یکی از صنایع راهبردی است و نقش مهمی در توسعه اقتصادی و عمران ملی ایفا می‌کند و تولید آن به‌عنوان یکی از شاخصه‌های رشد و توسعه در کشورهای درحال توسعه شناخته می‌شود.

اسکندری بابیان اینکه استان فارس با توجه به اینکه در عرصه صنعت و معدن و تجارت از استان‌های مطرح کشور است، افزود: وجود ذخایر غنی سنگ‌های ساختمانی، سنگ‌آهک، سنگ گچ و دیگر مواد معدنی ارزشمند و کمیاب در استان فارس قابلیت ایجاد صنایع فرآوری را فراهم کرده و  کارخانه‌های سیمان این استان از نظر قدمت دومین کارخانه سیمان کشور محسوب می‌شود. 

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس بیان کرد: این نمایشگاه با همکاری شرکت رستاک پادویژن، هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، انجمن صنفی کارخانه‌های صنعت سیمان کشور و وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار می‌شود و علاوه‌بر شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور، نمایندگان شرکت‌هایی از کشورهای آلمان، اتریش، ترکیه، چین، سوئد در آن حضور دارند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]