اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13950623123335842

همکاری نمایشگاهی بین اصفهان و عمان

کد: 13950623123335842

http://goo.gl/PXPNVq

، تهران , (اخبار رسمی): افزایش سطح کمی و کیفی همکاری های نمایشگاهی بین ایران و عمان در زمینه برگزاری پاویون های جمهوری اسلامی در کشور عمان لازمه افزایش مبادلات تجاری دو کشور است.

همکاری نمایشگاهی بین اصفهان و عمان

به گزارش اخباررسمی به نقل از شرکت نمایشگاه های اصفهان، رزیتا مشکلانی مدیر بخش هماهنگ کننده امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان درباره جزئیات این دیدار، گفت: افزایش سطح کمی و کیفی همکاری های کنونی دو شرکت مذکور در زمینه برگزاری پاویون های جمهوری اسلامی در کشور عمان در این جلسه بررسی شد.
وی افزود: برنامه ریزی برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در یازدهمین نمایشگاه غذا و هتل داری و نیز ششمین نمایشگاه و کنفرانس بین المللی تجهیزات و خدمات پزشکی در مسقط عمان به طور همزمان در تاریخ 30 شهریور تا یکم مهرماه جاری، از جمله محورهای مذاکره بوده است.
وی تأکید کرد: همچنین در این جلسه از سوی مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان پیشنهاداتی برای همکاری مشترک با شرکت عمان اکسپو در زمینه برگزاری پاویون های کشور های خارجی در نمایشگاه های اصفهان مطرح شده است که در دست بررسی است.
مدیر بخش هماهنگ کننده امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان همچنین اظهار داشت: از زمان آغاز ساخت پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان از شهریور ماه سال 1394 تاکنون شاهد حضور و بازدید هیأت های خارجی زیادی از مدیران مراکز نمایشگاهی و برگزارکنندگان نمایشگاه های صاحب نام دنیا از این پروژه بوده ایم.
گفتنی است؛ مدیران شرکت های عمان اکسپو و گروه سابکو به عنوان یکی از زیرمجموعه های شرکت عمان اکسپو از پروژه نمایشگاهی اصفهان نیز بازید کردند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت سهامی نمایشگاه های جمهوری اسلامی ایران

شرکت نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان شرکتهای تجاری و اقتصادی ایران با بهره مندی از فضا، امکانات و تسهیلات نمایشگاهی منحصر به فرد و نیرو های متخصص، بستر وزمینه مناسبی رااز طریق برپایی نمایشگاههای تخصصی و بین المللی جهت تولید کنندگان، بازرگانان داخلی و خارجی مهیا ساخته است تا علاوه برعرضه و نمایش توانمندیها، سرمایه گذاریهای مشترک بین المللی خود را در محل این نمایشگاه توسعه بخشند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

جشنواره، نمایشگاه و همایش